[center][/center]

'Nee Niall laat haar maar gaan, Deli we zitten in het Hilton Hotel ga daarheen wij komen zo' Hoor ik Demi nog roepen, urgh die bitch loopt haar kleine zusje niet achterna kijken of ze gewond is? Nee tuurlijk niet ze moet gaan zorgen dat haar naam niet verkloot word in New York want anders mag ze niet meer optreden dan is ze niet meer beroemd en dan mag niemand haar meer, en nee daar kan ze niet tegen want dan staat ze niet in de spotlight.
Boos stamp ik weg naar buiten en hou ik een taxi aan. Ik zeg waar ik heen moet en de taxi chauffeur brengt me netjes naar het Hilton Hotel. Ik geef hem zijn geld en loop het hotel in. Daar zeg ik mijn naam en word er al een kamer voor me aangewezen.
Als ik al mijn spullen heb uitgepakt bel ik mama even. Ik hoor een paar piepjes en hoor dan de stem van mijn moeder. 'Hee mam' Zeg ik. 'Deli wat heb ik nou gezegt. Je mag niet vechten, dat is zeer slecht voor je. Weet jij hoeveel goeie daden je moet doen voor God je gaat vergeven daarvoor?' Ik zucht. 'Ja mam, veel en het spijt me. Maar goed, ik belde eigenlijk om te vragen hoelang ik in New York moet blijven?'
'Ik wil dat je hier komt wonen..' 'WAT?' Mijn ogen worden groot en ik begin zwaar te ademen. In de stad waar ik alles haat moet ik komen wonen. 'Dat kan je niet menen? Ik haat deze stad dat weet jij als de beste. Ik red het prima in mijn eentje in Miami.' 'Foto's en filmpjes waarop jij dronken staat of valt zijn nou niet bepaald een goed imago voor je zus dat weet jij ook. Ik geef je nog één kans in Miami. Lukt het niet dan kom jij hier wonen en wel bij mij thuis.'
'Okee mam. Mag ik nu ophangen?' Ik hoor haar zuchten. 'Ja dat mag, maar beloof dat je aardig doet tegen Demitria en beleefd zijn tegen Niall!' 'Ja mam! Bye!'
Ik kleed me uit en ga onder de douche staan. Als ik me ingezeept heb doe ik de kraan aan die meteen heet is. Ik weet het een rare gewoonte, eerst inzepen en dan pas de douche aandoen. Als ik geklop op de deur hoor, zet ik de douche uit en pak een handdoek. Ik wikkel hem om mijn lichaam heen en doe de deur open.
Ik zie meteen een boze Demi naar binnen stormen. 'Deli, jij gaat met mij mee straks ik heb een interview geregeld. Jij gaat dit uitleggen.' Ik zucht. 'O mijn.. Fack jou. Ik vecht met iemand, nee je bent niet bezorgt om me. Nee joh! Jij denkt alleen maar aan je reputatie. Altijd gaat het daar over en nooit is over dingen die er echt toe doen. Je denkt alleen maar aan jezelf! Gemeen kut kind. En dan verwacht je ook nog eens dat ik met je mee ga naar een interview? Ben je ziek in je hoofd? Denk is logisch na man mogool' schreeuw ik terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Demi haar ogen slaan op de grond. 'Sorry Del, maar het is zo moeilijk. Ik wil niet dat ik haat krijg, alleen maar door een paar fouten van jou. Je weet hoe moeilijk het is geweest voor me.'
'Maar jij weet niet hoe moeilijk het is voor mij.' Onderbreek ik haar. Ze knikt. 'Ik probeer meer aan je te denken oke?' Ik knik.

Reageer (1)

  • ElijahPTV

    weet je zo lijkt het demi niet eens meer zo agresief maar toch houd ik van je verhaal<3 snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen