[centrer] [/center]

'Dus Demi, je zusje logeert bij je of niet? We hebben schokkende filmpjes van haar gezien. Klopt dat?' Demi knikt. 'Ja dat klopt, maar ik wil dat iedereen hier zich even in haar schoenen zet. I- Wacht, ik laat haar zelf het woord doen ik heb haar meegenomen.' Ik kom aanlopen van een zijkant. Ik hoor niks terwijl ik opkom, geen geklap maar ook geen ge'boe' Ik ga op de stoel zitten naar Demi. 'Deli, waarom zien we alleen maar slechte dingen over jou in tijdschriften?' Vraagt de interview'ster. Volgendsmij heet ze Ellen ofzo. 'Ik ben nou eenmaal niet het perfecte beeld, maar alleen de slechte dingen over mensen komen in tijdschriften terecht. Dat is bij mij iniedergeval het probleem.' Leg ik uit. 'Ik heb een filmpje gezien waarin jij een meisje vanochtend sloeg, is dit filmpje echt gebeurt? Wacht ik laat hem wel zien.' Ik zie mezelf dat meisje kei-hard slaan. 'Wauw, dat was een mooie.' Fluister ik. 'Zei je nou dat je haar mooi geraakt had?' Vroeg Ellen geschokt. Ik knikte. 'Ja, geef toe hij was best mooi. Maar oke, ik zal even uitleggen wat er gebeurde. Ik kwam net uit het vliegtuig en had heel weinig geslapen. Niall, Demi en ik wouden weglopen toen er opeens iemand aan mijn arm greep. Ik keek achter me en zag een meisje staan, ze keek boos en arrogant naar me dus ik vroeg haar van, 'wat is jou probleem' ze schold me uit en zei dat ik een hoer was. Heel veel mensen die beroemd zijn zouden het wegwuiven maar sorry zo ben ik niet. Niemand scheld mij uit recht in mijn gezicht voor hoer of slet. Dan mogen ze van mijn part echt rennen want ik kom ze achterna.' Legde ik uit. Ellen knikt. 'Maar ik neem aan dat je dus geen spijt hebt van je actie?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik denk dat ieder normaal tienermeisje terug had geslagen en geloof me, ik was niet de enige die klappen uitdeelde. Ze raakte me pretty hard on my head.' Grinnikte ik. 'Je schijnt het grappig te vinden' 'Het is ook wel grappig. Ik ben alleen maar het zusje van en ik word al mijn hele leven gestalkt door mensen met camera's. Als ik iets doe wat echt serieus IEDEREEN van mijn leeftijd doet word ik er voor aangesproken. Het is wel een beetje zielig dat alleen omdat ik het zusje van Demi ben dat iedereen dat zo interessant vind. Ik ga mezelf echt niet veranderen daarom, ik blijf mezelf. Ja ik heb gebreken? SO WHAT. Ik hou het tenminste echt en ga geen nep-mij opzetten' Zeg ik. 'Dankjewel Deliane! We gaan er even uit voor een break, maar wanneer we terugkomen gaan we terugblikken op Demi's disney carriere!' Iedereen begint te klappen en ik kijk Demi aan. 'Nu je zin?' Ze knikt vrolijk.

Reageer (1)

  • ElijahPTV

    ohmygosh snel verder<3 i missed this story :s

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen