toen Ty eraan kwam rende Annabel naar buiten en liep mee naar Chopper. Ty onderzocht hem zorgvuldig en zei toen dat Chopper een ontsteking in zijn maag had en dat hij daarom niet at of dronk. en dat hij hem mee ging nemen naar de kliniek. om hem te opereren. Annabel liep naar de trailer om hem achter Ty´s auto te koppelen. toen de trailer vast zat ging ze Chopper halen toen Chopper in de trailer stond rende ze naar binnen om te zeggen dat ze met Ty mee ging naar de kliniek om Chopper te laten opereren. toen ze bij de kliniek aan kwamen liep Ty gelijk met Chopper naar de operatie kamer. Annabel liep erachteraan na de operatie bracht Ty haar naar huis. Chopper moest nog een paar dagen blijven. toen Annabel thuis kwam zaten Chantal. Jeff en Sander op haar te wachten. wat doe jij hier? vroeg ze aan Sander. Chantal belde dat jij met Ty en Chopper naar de kliniek was voor een operatie. en toen dacht ik laat ik er maar even heen gaan want anders moet Annabel het hele verhaal twee keer vertellen. ja dat is wel waar. antwoorde Annabel. een paar dagen later belde Ty dat Chopper goed hersteld was en dat ze hem op kon halen. Annabel zei dat ze de volgende dag wel zou komen om kwart over 4 ongeveer. toen ze de volgende dag na school thuis kwam rengende en waaide het heel hard. toen Annabel weg reed was ze wel een beetje bang want toen ze met haar moeder Storm had opgehaald was er een boom op het dak van hun auto gevallen en daardoor is haar moeder overleden. dus reed ze heel voorzichtig toen ze naar de kliniek reed. toen ze aankwam was ze toch wel opgelucht dat ze zonder ongelukken was aangekomen. ze liep naar binnen daar kwam ze Ty tegen. Ty liep mee naar Chopper. hij zei dat Chopper nog wel een spuitje moet 2 keer per dag 1 week lang. oké dat zal ik doen. antwoorde Annabel. ze ladde Chopper in de trailer en reed voorzichtig terug naar horseland. toen ze aankwam zag ze dat Sander haar opstond te wachten. ze reed naar hem toe en stopte de auto. ze haalde Chopper uit de trailer en zette hem in zijn stal. toen liepen ze naar binnen om te vragen of Sander mocht blijven eten. dat mocht wel van Jeff. en Sander belde even naar zijn huis om te zeggen dat hij bij Annabel blijft eten. zijn moeder vond het wel goed. na het eten gingen ze naar Chopper om hem zijn spuitje te geven. toen ze weer binnen kwamen was Scott er. Scott is de broer van Ty en de vriend van Chantal. hoi Scott zeiden Annabel en Sander tegelijk en ze barste in lachen uit. hoi Annabel. hoi Sander zei Scott. ze gingen tv kijken want er kwam een hele leuke film voor: Penny Shadow. toen de film was afgelopen gingen Sander en Scott naar huis. de volgede dagen was het rustig op horseland. Annabel, Sander en Arthur deden gewoon hun werk. toen de week was afgelopen en het weer maandag was moest Annabel weer naar school. dat vond ze wel heel erg jammer want dan kon ze niet meer zoveel helpen. na een paar saaie school dagen kwam er weer ene ander paard. hij heet Snuffel omdat hij heel veel snuffelt. vertelde zijn eigenaar. het was een kleine shetlander en hij wou de trailer niet meer in. Annabel heeft beloofd om de eigenaar op de hoogte te houden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen