Anika slaat op de vlucht om te voorkomen dat ze een slaafje word...

Hijgend rent en vliegt Anika door het bos, met de Paarse draak op haar hielen. Dit haalt ze niet! Eva en Denise vliegen hoopvol achter de twee aan. Eva probeert iets op de paarse draak af te vuren. Een plens water ketst erop af.

"Als je dat nog eens doet he!!!" De paarse draak klinkt woedend. Met een minitornado schiet hij Eva weg. Denise probeert iets met gras. Dat is toch haar element? Het lukt. Van het gras maakt ze een zachte landing voor Eva. Ze snelt naar Eva toe. "Gaat het?" Eva heeft een grote wond van het neerkomen. "Ga naar Anika, ik red me wel.." reageert ze. "Asjeblieft?"

Op haar dooie gemak loopt Anika naar de plek waar Eva ligt. "Hij is in het water gepleurd." Lacht ze naar Denise. Denise kijkt haar raar aan, de doodsbange Anika is in een keer superrelaxxed. Dit kan gewoon niet!
"Dat klopt." Zegt Anika gedachtenlezend en ze richt een straal vuur op Denise af.

Reageer (5)

  • ZeldaFever

    ach het gaat nog verder xD miss ga je wel dood (haha)

    1 decennium geleden
  • ZeldaFever

    HIHI =]

    1 decennium geleden
  • Snowfox

    Ja, dat was nou precies m'n zwakke plek :(

    1 decennium geleden
  • ZeldaFever

    vooral dat 'dangerous' want dat iszz ze!

    1 decennium geleden
  • ZeldaFever

    De titel van het hoofdstuk vind ik stoer xd(cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen