Foto bij 060.2 Charlie McFly

Helleuuw Peeps
Aangezien ik nogal faal, had ik niet gezien dat jullie al ruim boven de 15 kudo's waren.
MAAR WE HEBBEN EEN NIEUW RECORD dus yeuuuuuuhhh :)
Waarschijnlijk is dit het laatste stukje van vandaag, maar aangezien ik steeds meer in jullie die-hardness geloof is het technisch gezien best mogelijk dat er nog een stukje komt. Met ruim 2 pagina's reacties of nog eens 15 kudo's (bovenop de oude 15 kudo's dus in totaal 30 kudo's (yeah, good luck with that xD(A))) komt er weer een stukje:).
Xx Curlyy

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • xlovekatex

    geweldig verhaal, snel verderr<3<3
    ik ben al bijna een week alweer klaar met toetsweek:P

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Ik heb nog tot vrijdag examens en ik zit al elke dag tot 11 uur of later te werken omdat ik gewoon te laat begin. Ik heb morgen Nederlands en ik heb maar de helft geleerd. Gelukkig is mijn taalgevoel niet heel slecht en ben ik een goede gokker.
    I love your story!

    1 decennium geleden
  • ThisIsLove

    Nieuwe ABO xD
    Snel verder!!! Het is echt een zalige story!!

    1 decennium geleden
  • ColourSong

    ja alsjeblieft geen hune of jarry want dat is niet leuk charry klinkt ook gewoon leuker !!

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Ik ben -eindelijk- bijna klaar met mijn toetsweek!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen