Foto bij hoofdstuk 2

heey lezers ;)

dit meisje hierboven is Rosalynn Mckenzie

Dit keer een lang hoofdstukje omdat jullie zo lief zijn xx Moi

Ik werd wakker gemaakt doordat iemand mij wild door elkaar schudde.
'Rosalynn ben je wakker?' vroeg me vader terwijl hij in me ogen keek.
'Nee, ik slaap met mijn ogen open' zei ik droog en rolde met mijn ogen.
'Kom uit de auto want we zijn er al , je moeder is trouwens binnen om eten te maken' zei me vader terwijl hij wegliep. Zijn we er nu al? Heb ik serieus 5 uur geslapen zonder wakker te worden? of hebben ze me een of ander slaapmiddel gegeven?

Ik wreef ik me ogen en rekte uit. Toen stapte ik uit de auto uit en ik kon niet geloven wat ik toen. Ik wreef nog een keer in me ogen om te kijken of ik niet aan het dromen was. Maar nee hoor ik zag echt een super grote villa.
'OMG MAMM!!!!' schreeuwde ik toen ik naar binnen rende'
'ja schat?' zei ze liefjes. Ik zag toen dat ik een grote keuken.
'Waarom heb je me nooit gezegd dat we in zo'n groot huis gingen wonen?'
'Nou Vogue heeft mij vooruit betaald en dat heb ik ook onder andere gebruikt om dit huis te kopen' zei me moeder terwijl ze doorging met broodjes maken.

'Waar is mijn slaapkamer' vroeg ik enthousiast.
'2 deur aan de linker kant' zei me moeder lachend.'Rosalynn je spullen staan al in de kamer, en doe je wel voorzichtig?'
'ja tuurlijk ' Gilde ik vervolgens en ik racete gelijk naar de trap (waar ik bijna over struikelde). Toen rende ik met 2 treden tegelijk de trap op. Ik rende eerst de verkeerde kamer in maar vond toen eindelijk de goede slaapkamer. OP de deur stond met sierlijke letters ROSALYNN geschreven.

Mijn mond viel open van verbazing maar ik herstelde me snel en begon als een een klein kind rond te rennen en alles te bekijken. En al snel merkte ik dat ik een waterbed heb wat ik trouwens super cool vind.
ik heb ook een grote inloopkast met een badkamer die goed bij mijn slaapkamer past.

Ik rende weer terug naar mijn slaapkamer en sprong(dit keer letterlijk) op mijn bed en begon vrolijk heen en weer te springen en rennen als een 5 jarige. ik liet me vallen en keek naar het plafond maar dat vond ik saai dus ging ik maarop mijn zij liggen zag een foto van mijn overleden zus op mijn nachtkasje staan. Ik ging rechtop zitten pakte de foto en gleed met mijn vingers langs haar gezicht.' Ik mis je April' zei ik met een schorre stem. en al snel vielen er tranen op de foto en ik zette hem snel terug op het nachtkastje.

Mijn zus was vorig jaar overleden aan kanker en ze verdiende het niet om dood te gaan. Ze had 2 jaar tegen de ziekte gevochten en toch verloor ze de strijd. Ik was mijn beste maatje kwijt en mijn zus. Ik veegte de tranen weg en stond op. Ik liep naar de badkamer en zag dat mijn mascara was uitgelopen ik werkte met een zucht mijn make-up bij en liep toen naar beneden.

Ik liep langs de woonkamer door naar de keuken waar mijn moeder nog steeds bezig was met eten klaar maken.
'En wat vond je van je slaapkamer?' vroeg mijn moeder glimlachend.
'Mam, Ik vond hem geweldig en bedankt voor die foto van April' zei ik.
'Ach lievie toch' suste mijn moeder en ze trok me in een knuffel.
Zo stonden we een tijdje totdat ik de stilte verbrook.
'Zou ik even naar buiten mogen om de buurt te verkennen?'
'Zolang je maar om 6 uur thuis komt want dan gaan we eten.
Ik gaf me moeder een kus op haar wang en liep toen naar buiten.

_______________________________________________________________________

Sorry maar dit stukje is niet echt goed geschreven . Dit is mijn eerste story en ik moet nog even in het schrijven komen. xxx Moi

Reactie en kudo??



(dance)(dance)(yeah)

Reageer (4)

  • Spongebobb

    Dit is wel goed geschreven!
    En ik vind het zo zielig voor haar dat haar zus is overleden!
    Xx

    1 decennium geleden
  • ToothPayne

    Superleuk verhaal! <3

    1 decennium geleden
  • hazzakins

    I like it (: xx

    1 decennium geleden
  • Lucky1DLove

    echt een superleuk verhaal,
    snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen