Een lekker lang hoofdstuk, gewoon omdat het kan!
En ik ga ook morgenochtend vroeg weg naar Roemenië op vakantie dus het is ook voor eventjes het laatste hoofdstuk. Over 10 dagen ben ik weer terug met veel meer stukjes, PROMISE

Fijne vakantie iedereen en enjoy this part <3
xx

Liam Payne

Ze kuste gewoon vlak voor mijn neus met Harry! Ze keek me gelijk geschrokken van zichzelf aan. Ik keek teleurgesteld haar kant op en draaide me om. Ik beende naar binnen gelijk door naar mijn kamer, hier moest ik even over na denken. Ze had natuurlijk al eerder met Harry gezoend dus misschien moest ik me er niet zo druk over maken? Maar toch, ze is wel mijn vriendin en als je een relatie hebt doe je dat toch niet? Pff ik weet echt niet wat ik hiermee moet doen. Terwijl ik diep aan het nadenken was hoorde ik iemand op de deur kloppen. 'LEAVE ME ALONE'. 'Wow sorry Liam I was wondering if you would like some tea'. 'Oh sorry Louis come in.' Ik deed de deur van het slot en liet hem binnen. 'Why were you screaming to leave you alone Liam?'. Ondertussen schonk hij wat thee in een kopje en gaf het aan mij. Hij leek net een psycholoog zo. 'Well Mabel and I were stuck in the car and Harry saved us. Mabel was so happy that she was out of the car that she kissed Harry. And I just don't know if that's a bad thing or...'. Louis keek me de hele tijd knikkend aan een keek nu even voor zich uit.'Well first of all, it's not okay, you shouldn't kiss someone when you have a boyfriend or girlfriend. As second thing I have a question, did Harry kissed her back or...?'. 'No he actually stept back'. 'Well that's good to know cause otherwise he would have a big problem. 'Well Liam here is what you should do: You go to Mabel and say that you love her no matter what but that it hurts that she kissed Harry'. 'Yeah that will work, thanks Louis'. Ik zette mijn kopje aan de kant en gaf hem een knuffel. 'Well go to your girlfriend know!'. Ik zag Mabel een beetje starend aan de rant van het zwembad zitten. 'Hee' zei ik voorzichtig. Ze draaide zich om. 'Liam... I'm so sorry, I shouldn't have kissed him. It's all my fault don't be mad on Harry'. Ik ging op de rand van het zwembad zitten naast Mabel met onze voeten in het water. 'You know Louis gave me this advice, because I was confused because the two of you kissed earlier'. 'What did Louis say?' hoorde ik haar lieve stem vragen. 'Well he said I had to go to you and say that it hurts that you kissed him, it really did'. 'I'm so sorry Liam I didn't mean to hurt you or even kiss Harry.' 'I know honey, but just know that I love you no matter what happens.' 'I love you to Liam' en ze kuste me. Ik kuste haar terug en zo raakte we in een liefdevolle tongzoen. Zonder dat ik het doorhad was Zayn blijkbaar naar ons toe gelopen en had ons in het water geduwt. Zodra ik boven water kwam pakte ik hem bij zijn enkels en sleurde ik hem het water in. Door alle herrie die we maakten kwam Niall kijken wat er aan de hand was. 'Yo Niall come join us!' riep Mabel lachend. 'Mmm I don't think so, it's so much more fun watching you guys'. Daarop sprong Mabel uit het zwembad, rende ze richting Niall en sleurde hem mee het zwembad in. 'NOOOOOOO MY SANDWIIIIICH' maar het was al te laat voor Niall's sandwich, die kon je nog net naar de bodem zien dwarrelen. 'Someone is going to pay for that sandwich!' schreeuwde Niall al water uit proestend. 'What is going on here? Are you having a pool party without me?' Louis deed alsof hij beledigd was maar sprong gelijk het zwembad in. Toen hielden we een worstel wedstrijdje. Mabel klom op mijn nek en Zayn zat al bij Louis op z'n nek, Niall was de scheidsrechter. 'One, Two, Three aaaaaand GO'. Ik rende naar Louis toe. Mabel riep naar Zayn: 'You are going to die!'. En ze probeerden elkaar eraf te duwen. Tot mijn verbazing viel Zayn er als eerst af. 'Yeah we won!!!'. En terwijl Mabel nog steeds op mijn nek zat rende ik een vreugderondje in het zwembad. Daarna zette ik haar op de rand van het zwembad, precies zo dat ze kon zitten, ik gaf haar gauw een kus en dook toen het zwembad in. Ondertussen had Louis de zwembroek van Zayn naar beneden getrokken. Mabel had het blijkbaar door gehad want die riep de hele tijd IEWL. Louis schaterde het uit van het lachen. Niall was ondertussen al weer naar binnen gegaan. 'LOUIS THERE IS SOMEONE FOR YOU AT THE DOOR' riep Harry door het hele huis heen.'Who could that be' dacht Louis hardop. Terwijl ze Louis na keek zag ik Zayn snel richting Mabel zwemmen, volgens mij ging hij wraak nemen...

Reageer (2)

  • TommosLover

    Really enjoyed this beautiful chapter :3. And as I said: have fun! :3

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Wauww, super mooi geschreven! Kudo en snel verder! xxx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen