Foto bij Start again with a brand new name.

Part 19

Btw ik typ dit op me iPod en het duurt echt forever xD

||Jared POV||

We waren klaar met het avondeten, Kacey en Jack waren naar boven gegaan. Ik ruimde de tafel af samen met m'n moeder.

Jared: Ik denk dat je gelijk hebt over Jack, ik denk dat hij echt me zoon is. Maar ik vroeg of ze ouders hier nog wonen en hij zei dat hij het niet wist. Hij heeft niet eens gezegt dat hij geen moeder meer heeft.
Constance: Misschien verbergt hij de waarheid Jared.
Jared: Maar hij bleef zo kalm toen ik al die vragen stelde. Hij zag er niet nerveus uit. Wat als hij me haat, omdat ik niet meer voor hem kon zorgen.
Constance: misschien moet je wat dieper in zijn verleden graven, vraag hem wie zijn ouders zijn en of hij op zijn moeder of vader lijkt. Misschien krijg je wat emoties los of je vraagt aan Kacey of ze iets weet over zijn ouders.
Jared: Zal ik doen.
Constance: Is het je niet opgevallen dat hij dezelfde blauwe ogen heeft als jou?
Jared: Nee, ik heb er niet op geled.
Constance: Hij lijkt zoveel op jou.

Ik lachte naar m'n moeder toen ze dat zei. Ik heb altijd gewild dat Jack op me zou gaan lijken. Waarom kan ik niet terug in de tijd en alles veranderen. Dan zou ik nog steeds zo'n geweldige familie hebben. Met deze gedachtes liet een traan los in de hoop dat alles weer goed zou komen.

Reageer (2)

  • DemiNJHoran

    Naww poor Jared :'(

    1 decennium geleden
  • AnimeFan07

    oooooooooooh, poor baby (H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen