Ik moet altijd zo lachen om deze quote XD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Semantiek

    woww, heb nu ineens een nieuwe Q&A vraag in mijn hoofd zitten: Wat is je lievelings eten qua Hollandse pot?

    (^^ Bijv. zuurkool, hutspot, boerenkool enz.)

    1 decennium geleden
  • Hughey

    Ik ben erachter gekomen dat wij qua boeken en tv series dezelfde smaak hebben :Y)
    ;d
    Snel verder<33

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    Weetje, ik heb A cinderella storie nog nooit gezien, ookal zegt iedereen dat hij zo leuk is...

    ik heb ook een samsung! een galaxy y, supercool maar zoo irritant. batterij doet, ook als wifi uit is en verder je doet er niks mee, kan hij 16 uur leven. dan moet hij weer aan de oplader. heb 'm nu 2,5 weekjes

    i i follow, i follow you, blablablaa, bla blabla KOTS! ik heb ook zoooooooown vreselijke hekel aan dat nummer! bijna iedereen vindt hem wel leuk, maar ik vind hem echt vreselijk!

    goh, je sterrenbeeld is leeuw. is daarom je lievelingsdier een leeuw ofzo? (en retweet je allemaal tweets over leeuwen als sterrenbeeld :P vind het niet erg hoor xx)

    bio is saaaaai. maar soms ook wel weer niet. weetje, eigenlijk is bio helemaal niet saai, maar die docente van ons.... *gaap*

    aahh ik wil nu heel graag een tekencreatie van je zien! SHOW US!! :)
    okee gelukkig, nagels lakken verpest dus niet alleen bij mij...

    haha je zei dat je sinaasappelsap niet eens kon schrijven? nou, volgens mij staat het er echt goed hoor....... :/

    ^^ oww shit. heb een best wel lange reactie gegeven. = lang lezen voor jou = lang bezig zijn = niet kunnen schrijven = minder voorraad = minder deeltjes. maar omdat je op numero uno staat ben je verplicht ons leesvoer te verzorgen!! (nerd)(nerd)

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Ik hou ook niet van sinaasappels. Die dingen zijn echt vies! En NCIS rules!!!!
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    waaaaah je staat op 1! nu snel ff Q&A lezen en dan verder smeken om meer voedsel (meer deeltjes dus!)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen