Foto bij || O5O

||The Lost Lands

||Nathaniël||


Het moment dat de loeiende sirenes me uit mijn bed joegen kwam als een schok. Bij elke loei werd mijn gevoel van onheil sterker en ik liep met de spanning in mijn buik richting de vergaderzaal. De sirenes werden niet vaak gebruikt, de laatste keer was minstens zestig jaar geleden, en als ze werden gebruikt ging het vaak om verdwaalde zielen te dicht bij Het Middelpunt of bezoek van buitenaf, zonder uitnodiging. Dit laatste deed mijn hart twee keer zo snel kloppen.

Toen ik door de deuren de zaal binnenstormde heerste er grote hectiek. Onderdanen van mijn vader renden in het rond als kippen zonder kop terwijl mijn vader zelf door een verrekijker over het land keek. Met ferme passen liep ik naar hem toe, rukte de verrekijker uit zijn handen en tuurde door het gat. Mijn hart leek stil te vallen toen mijn ergste vermoedens bewaarheid werden.

Ze waren de zielen al gepasseerd en het zou nog maar enkele minuten duren voordat ze de deuren van Het Middelpunt zouden bereiken. Het enige positieve was dat Summer er niet bij was. Ik beschouwde haar, op Winter na, als de sterkste van de vier. Maar degene die in het midden liep deed mijn bloed koken en elke vezel van mijn lichaam in vuur en vlam zetten. Draco Malfoy had het overleeft en was er op de een of andere manier in geslaagd het raadsel op te lossen. Hij had The Seasons kunnen bereiken en nu waren ze hier, om al mijn plannen in de war te schoppen.

Hoewel iedereen al bezig was met het activeren van de verdedigings mechanismen wist ik dat dit ze nooit veel langer als een paar minuten kon remmen. En wat konden we dan nog doen? Helemaal niets want ze waren zoveel sterker dat ze ons binnen no time konden wegvagen. Ik rilde. Er was nog maar een iemand tegen wie ik me kon keren, en dat was niet iemand van de Godinnen. Eigenlijk moest ik ze bedanken voor het meenemen van de zwakke schakel in dit hele verhaal. Ik zou niet rusten tot Draco dood zou zijn. Hij was degene die alles had verpest en wij zouden niet gaan zonder slag of stoot. Hij mocht zijn kostbare Winter komen redden, zelf zou hij hier nooit levend vandaan komen.
Pff stom elftal. Kunnen het doel nog niet vinden als ze erin staan! Ik zie Duitsland er voor aan om expres van Denemarken te verliezen zodat wij eruit liggen, Who's with me?

Reageer (17)

  • Medicated

    pff echt eh ! ik hoop dat ze morgen winnen met 2-0 anders ben ik echt chagerijnig.
    maar snel verder !

    1 decennium geleden
  • magiclove

    snel verder

    1 decennium geleden
  • xAries

    yaaay ik ben weer bij >.< Snel verder??

    1 decennium geleden
  • Sinatra

    Snel verder :D!

    1 decennium geleden
  • Mauddddd

    Verder! :)

    Nee ik geloof niet dat Duitsland dat zou doen, dat zou helemaal niet professioneel zijn. Ze zetten misschien wel hun B-team in, maar dat is om blessures enzo te verkomen en ik denk dat het hun niet veel uit maakt of Denemarken of Nederland doorgaat, ik denk dat ze straks alleen nog mooi voetbal willen spelen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen