Foto bij Back at Hogwarts

terug in Zweinstein

Ze stonden in Zweinsveld omdat je niet kon verdwijnselen of verschijnselen i Zweinstein.'Snif ...Winkie triest.'weende ze,maar Harry negeerde haar omdat hij Zweinstein eindelijk weer kon zien.Hij wist nog steeds de weg.Harry begon steeds sneller te lopen ze waren al aan de poort.Nu liepen ze langs Hagrids huisje , Harry zou graag dag gaan zeggen maar wist dat dat niet kon.Ze kwamen de grote hal binnen.'Ik ga terug naar de keuken, jij gaat naar het schoolhoofd.'zei ze.Harry ging zwijgend verder.Hij rende zo snel hij kon.Kwam bij de waterspuwer.'Wachtwoord.'zei de waterspuwer.'Euh weet ik niet is schouwer zijn niet genoeg?'zei Harry.'Naam?'vroeg de waterspuwer.'Harry potter.'zei Harry.De waterspuwer zweeg maar liet een draai trap naar boven cirkelen.Harry wandelde naar boven en opende de deur.'Potter blij dat je er bent...Ik weet dat je vrij bent maar 't is een noodgeval.'zei Anderling.'Euh wacht wat is er?'vroeg Harry.'Potter Malfidus.'zei anderling.'Wat is er met hem?'vroeg Harry.'Hij zit met een paar mensen ons bos te doorzoeken ik weet niet waarom maar ik denk dat het iets met jou te maken heeft.'zei ze.'Ik ga er nu naar toe.'zei Harry.'Verwittigd u de schouwers ik ga er al naartoe.'zei Harry.'Potter dat is gevaarlijk in je een je... .Ach doe je best.'Harry liep verder.'Soms vergeet ik gewoon dat ze zo groot zijn.'mompelde Anderling tegen zich zelf.

Het verbodenbos

Harry liep naar het verbodenbos.Hij stond er nu recht voor.'Je gaat toch niet alleen?'hij herkende die stem.'Ron?Wat doe jij hier?'vroeg Harry.'Anderling.'zei Ron.Harry knikte.'Wat is het probleem?'vroeg Ron.'Malfidus en zijn vrienden zijn het bos aan het doorzoeken.'zei Harry.'Ik zie het probleem nog steeds niet.'zei Ron.'Het is daar dat...Weet je toen ik naar voldemort ging?Toen haalde ik de steen der wede keer uit de snaai die ik van Perkamentus heb gekregen...en ik heb hem daar achtergelaten.'zei Harry.'denk je dat...dat ze Voldemordt willen terug halen,'vroeg Ron.'ik weet het niet.'zei Harry.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen