Foto bij [29]~

'Even serieus, waar zit dat vriendje van je?' vroeg Andy opnieuw, op zijn minst noemde hij Georg nu geen noobcake meer.
'Douchen.. de jongens staan in een wachtrij.' zei ik terwijl ik opmerkte dat Andy nog al de make-up op zijn armen aan had.
'ZOu jij dat trouwens ook niet moeten doen?' vroeg ik verbaast. Hij haalde zijn schouders op.
'Misschien straks, of morgen.. we hebben morgen toch nog een concert. Kan ik mijn warpaint evengoed aan laten. De crisis = besparingen, hé.' zei hij glimlachend. Ik rolde met mijn ogen. Ik denk niet dat hij er erge last van had.
'Ik heb gehoord dat je boos was op Bill, voor zijn kleine "onthulling"' mompelde hij. Ik lachte, er was ook niets dat hem ooit ontging.
'Nogal ja, maar niet dat je op hem echt lang boos kan blijven..' probeerde ik te verduidelijken. Andy knikte begrijpend.
'Ik dacht dat het een algemeen bekent feit was dat jij hun kleine zusje was. Ik bedoel, zo hebben ze je toch ook aan ons voorgesteld.' zei hij.
'Het is nogal moeilijk en het doet er ook niet echt toe.' verzuchtte ik.
Hij vroeg niets, maar aan zijn gezicht merkte ik op dat hij heel erg nieuwsgierig was.
'Mijn/onze moeder heeft me afgestaan voor adoptie, en daarna heeft ze er alles aangedaan om het me onmogelijk te maken haar terug te vinden.' zei ik. Andy keek niet-begrijpend.
'Hoe heb je hen dan toch gevonden? De gelijkenissen opgemerkt in een boekje en een brief geschreven?' vroeg hij verbaast. Ik glimlachte.
'Tuurlijk, dan had ik een grote familie. Sarah, Jojo -die ken je niet, die bleef in Maagdenburg- en ik -hoewel ik niet veel heb gedaan- hebben ingebroken in het adoptiebureau en zijn met de gegevens naar Duitsland gereden, toevallig een meet en greet met de jongens gewonnen, bij hen blijven logeren.. terwijl heb ik verder gezocht.. merkte ik aan de deurbel haar naam zien staan, later een foto in het huis van Tom en Bill gevonden.. Lang verhaal kort; Noch Bill, Noch Tom, noch ik hebben nu nog een goeie band met onze moeder.' mompelde ik. Andy keek me even aan.
'Cool story.' zei hij optimistisch. Hij stak zijn sigaret naar me uit.
'trekje?' vroeg hij. Eigenlijk was ik ertegen, maar 1tje kon toch geen kwaad?

Reageer (7)

  • DoNotBlink

    nieuwe abo snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    een jongen op mijn school ziet er precies zo uit als op de fotoxD
    en ze mag niet roken want het was toch tegen haar principes

    1 decennium geleden
  • gothicpop

    neeeeee..
    niet roken
    dan rook jij straks ook
    maar hij vat het verhaal ook makkelijk op
    aub snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • Bjorn_Ironside

    verder aub_O_

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen