Foto bij (30)-

Laat ik sarah er nog maar eens tussen steken.. ik was zelf bijna vergeten hoe ze eruit zag. ;D

'Ik weet niet, ik denk dat hij -Pussy ANdy- wel meevalt, ik moet hem gewoon niet.' zei Georg. oh ja, dat was zo'n bewijs van volwassen zijn.
'Ja, ik heb er ook geen probleem mee, zolang Noobcake niet in mijn weg loopt heb ik er geen probleem mee.' zei Andy grijnzend. Ik wou ze slaan. Ik probeerde het, al was ik zo dom om ze op hetzelfde moment een klop tegen hun achterhoofd te geven, waardoor ik mijn houvast verloor en viel...als Georg mijn armen niet vastgegrepen had.. waardoor hij wel een gaatje brandde in mijn leren vestje. Ik keek naar mijn mouw met het gat.
'Zie je wel, roken is zelf gevaarlijk voor mijn kleren.' zei ik. Andy lachtte, maar omdat hij wist dat ik zelf ook een trek had genomen voor de rest hier was. Georg wou naar mij buigen om me te kussen, maar ik duwde hem weg.
'Zolang je dat kleren-vernietiging-dingetje vast hebt, moet je niet te dicht komen.' mompelde ik. Andy grijnsde terwijl hij weer rook in mijn gezicht blies.
'Oké, even serieus.. ik geef toe, Pussy heeft wel coole kleren, zoals dat vestje van vanavond..maar verder gaat het niet.' zei Georg uiteindelijk.
'Vertaling; ik moet niets van hem hebben want hij wordt veel te close met mijn vriendinnetje.' zei Tom lachend.
'Héy, mijn zusje heeft een goeie relatie.. maak die niet stuk hé.' kwam Bill tussen beiden.
'Ik kan niet heel erg veel schade aanbrengen, maar hij.. hij kan haar hart breken.' zei Andy verdedigend.
'Oké, nu is het genoeg, iedereen houdt zijn kop dicht en gedaan met ruzie maken anders staan jullie tijdens de soundcheck in de hoek, morgen.' zei ik streng. Het had niet veel effect, alleen dat Ashley en CC me gehoord hadden en lachend bij onze bende kwamen staan. Ashley bij Tom, wat Sarah niet erg leuk vond, CC ging in het midden van de cirkel staan.
'In the middle of the attention.' zei hij grijnzend, waarna Bill en Andy hem achteruit trokken.
'Waar is Jinxx?' vroeg ik verbaast. Hij was de enige die hier niet was.
'Binnen, plezier aan het maken met Bach, Mozart en Wagner.' zei CC lachend.

Reageer (2)

  • FallingFaith

    oke, haha! suppergrappig! maar ga je alsjeblieft snel verder? ik wil graag weten hoe het verder loopt!(Y)

    1 decennium geleden
  • darksunside

    ik vind het eigenlijk best wel cool dat hij in zo
    een band zit en dan zelf klassiek luistert xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen