Foto bij 032.

Hello!

Ik ben weer terug uit Roemenië, het was echt super.
Veel heb ik niet kunnen schrijven daar maar ik heb daar wel inspiratie en een plot twist gekregen :3

Enjoy this chapter <3
xx

Mabel Johanson

Ik draaide me om en keek recht in het gezicht van Zayn wat op een geheimzinnige blik stond. 'Bye Mabel' zei hij nog net voordat hij mijn been pakte en me onderwater trok. Toen ik proestend weer boven water kwam draaide ik me rond op zoek naar Zayn.'Hey Mabel do you need this one?'. Oh shit hij had mijn handdoek.'Whoopsie' en hij liet hem in het zwembad vallen. 'ZAYN! Why?!'. 'you deserved it'. Liam stond de hele tijd tegen de kant al lachend toe te kijken. Ik ging voor hem staan. 'What is so funny Payne?'. 'You are'zei hij grijnzend. 'Oh am I?'. En toen was het mijn beurt om wraak te nemen.'Do you want a kiss Liam?'. 'Yes, when not?' zie hij vrolijk. Ik ging al wat naar voren met mijn hoofd maar net voordat onze lippen elkaar raakten spatte ik water in zijn gezicht. Snel zwom ik naar de andere kant van het zwembad en klom uit het water zodat hij me niet te pakken kreeg.'Well Mabel, I deserved it so you can stop running around the pool like a fool'. Gelijk stopte ik met rond het zwembad rennen, maar doordat ik zo'n snelheid had gleed ik uit op de keiharde tegels.'AU, LIAM HELP ME'. Liam sprong uit het water en rende naar mij toe.'Are you okay?'. 'NO, my leg hurts a bit and I think it is bleeding'. 'Let me look' en hij draaide mijn been wat zodat hij het kon zien. 'Ooh that's a big graze' zei hij terwijl hij er wat viezigheid voorzichtig af veegde.'Let's get you to the bathroom so we can clean that mess up'. Zonder aankondiging pakte hij me onder mijn armen en bij mijn knieën en tilde me naar de badkamer. Hij zette me op de badrand en deed de douchekop aan. Voorzichtig hield hij de douchekop boven mijn knie en het schone water liep over mijn been. Ik zette mijn tanden even op elkaar want het prikte enorm. Liam deed de kraan weer dicht en pakte een of ander middeltje uit een kastje. Hij spoot het oranje desinfectie spul op mijn knie en plakte er daarna een grote pleister op. 'Liam?'. 'Yes ma love'.'Thank you' en ik schenkte hem een dankvolle glimlach.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen