Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • Toxix

    beautiful

    1 decennium geleden
  • sowauw

    OHGADOOOO!!!!
    SCHENELLL VERDER PLEASE(flower)

    1 decennium geleden
  • fxckBieber

    aaah dit is echt heel schattig!

    1 decennium geleden
  • DEMIROCKVATO

    ITS SO FREAKING CUTE!
    maar als hij Amy nog 1x als een boksbal gebruikt sla ik hem echt helemaal dood. Dan moet hij maar zonder tanden door het leven. En daar zou hij dan maar mee moeten leven.
    Denkt zeker dat hij heilig is, hij heeft zijn kepeltje niet eens op come on!
    jaah sorry maar juju hoeft het niet nog een keer te verneuken...

    uhmm
    of ik nog wat leuks heb mee gemaakt ...
    nouu ... ik had een hele rare droom en eigenlijk ook best eng.
    Ik lag in een coma ... en er waren doktoren in de kamer en die zeiden dat ik nog 4 uur had om "wakker" te worden en helaas werd ik niet "wakker"en viel in een zwart gat waar dus SPINNEN waren die over me heen liepen enzo, en er liepen poppen met messen die heel scary op me afliepen en er waren hele enge clowns en ze gingen achter me aan rennen en ik viel op een stang or something en die ging recht door mijn oog en toen lag ik ineens in het ziekenhuis en ik werd wakker en zag juju's gezicht ineens boven me en die van demi ook en toen gingen we met zijn drieen helemaal stuk. En toen ging helaas mijn wekker af ...

    okay dit was best raar maar je moet even weten dat ik super veel van je hou!
    maar dat wist je natuurlijk al, dat hoef ik niet meer te zeggen

    xoxo

    1 decennium geleden
  • UMakeMeCrazy

    Awh Justin als hij niet nog eens iets flikt bij Amy ;o

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen