Ik ga mn best doen, maar vanaf dinsdag begint mijn testweek echt, dus heel veel zal het niet worden, but I'll try!

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • YourLittleEl

    hhahaha ik zou al 1 dag ni overlve zonder ete ;D xxxx

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Oh en hij heet Being Perfect bijna vergeten =)

    1 decennium geleden
  • quotelover

    SUPERVEEL SUCCES MET JE TOETSEN! 'Is dat over gekomen?' '...' 'Ja? Mooi.' En ik heb haat aan John, (hihi laat dat een vriend van mij niet lezen, dan is hij diep beledigd...) Maar ik heb een mooi idee om hem te grazen te nemen, je dumpt hem bijvoorbeeld in de dierentuin bij de hyperactieve vogelspinnen in combinatie met een geïrriteerde komodovaraan (ja dat bestaat) Of je laat hem een week met mij doorbrengen *grinnikt*. Een ander idee was om hem te gaan stalken en dan bij ieder telefoontje te zeggen dat zijn lievelingen cavia op sterven ligt... Weetje ik denk trouwens dat Jade niet bij hem weg kan, dat hij haar onder druk zet, maar ik kan dat natuurlijk niet weten want ik schrijf het niet! *kijkt heel gefrustreerd* Bloody Hell! Je haar blauw dipdyen? Uber hip! Ik wil jou kapsel zien! Ik zou het alleen nooit durven, misschien zo'n perzik kleur, dat kan wel bij blond... Roze is zo roze! (duidelijk, niet?) Maar het komt erop neer dat ik sta de springen om het te zien! (tijdens het typen... *Arnold staat me uit te lachen*) Oh en nog een WAAAAAAH moment, want ik het een Quiz (kwis) gemaakt, *panikeert*, hij is echt heel anders dan je van me gewend bent... nogal laag sarcastische-opmerkingen-gehalte, oeps, Nina is serieus geworden... *Arnold heeft de slappe-lach* Zou je plies een kijkje willen nemen? Nou maak ik toch nog reclame =) ajuus!

    xx

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Succes met leren!
    Snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen