Foto bij 034  / LAST CHAPTER

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • AnkePayne

    omg dit verhaal was prachtig! ik heb het in 1 ruk uitgelezen met juist een slaappauze want het was al 1 uur deze nacht maar echt kei mooi!

    1 decennium geleden
  • Atlanta

    Ik heb heel je verhaal in een paar dagen gelezen en ik moet zeggen dat dit echt 1 van de leukste, grappigste en tofste verhalen is dat ik ooit gelezen heb!
    Laat deze story er voor altijd opstaan want ik kan hem echt blijven herlezen <33

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Ik heb het in ongeveer een avondje/nacht, hehe, gelezen. En wauw, wat een fantastisch verhaal <3!

    1 decennium geleden
  • othermuffinx

    wahhhhhhhhhhhhh omg ):
    dit is like het einde.
    van een verhaal dat ik een half jaar heb gevolgd omg.
    YOU BETTER FEEL SPECIAL WANT IK HEB NOG NOOIT ZO LANG EEN FANFIC GEVOLGD.
    maar okee.
    dit was echt perf. eerst dacht ik van; oh oke leuk suzanne gaat een verhaal schrijven. (ok stiekem was ik heel enthousiast) maar ik dacht sws nooit dat jij zo kon schrijven tbh.
    en als je nog een keer zegt dat t niet goed is, idek man just SSSSSSSSSHHHHHH want je schrijft echt geweldig.
    en tis echt altijd zo leuk als je dan zo blij bent om je abo's aw.
    en al die zarry stukjes voor mij lemme love you pls.
    en nu zit ik al 4 minuten bij dit stuk vast omdat ik niet weet wat ik verder moet schrijven.
    MAAR IK HOU VAN DIT VERHAAL EN VAN JOU DUS VERGEEF ME ALSJEBLIEFT.
    okbye.

    1 decennium geleden
  • Bethel

    Aaaaah my god! Dit is het een super lief einde!
    Jammer dat het klaar is, het was echt een super mooi verhaal!
    Als je dan bedenkt wat er allemaal al is gebeurt, ook in het vorige deel, is dat echt super veel.
    Ik heb een heel groot stuk van het eerste deel echt heel laat gelezen, sindsdien heb ik een abo!
    Dit is echt een van de leukste verhaal die ik lees op dit moment! Je andere verhaal; 'it will never be the same without you' heb ik ook gelezen echt super!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen