Foto bij All those secrets _24_

De Trailer is terug op Youtube ;D
http://www.youtube.com/watch?v=mkHVnYpBbuo&feature=channel_page

*Sandra pov*
"Hé! Hé! wacht!"
Je draait je om en ziet Joe naar je lopen. Hijgend komt hij toe.
"Hallo."hijgt hij.
Je kijkt hem alleen met grote ogen aan. Waarom liep ie achter je aan?!
"Hé eum.. Wat dacht je om bij ons te komen.. Deze middag."
"Bij ons"herhaal je.
"Jah.. Bij mijn tafel."
"Eu ik weet het niet."
"Komaan. Het wordt tof!"
"Ik denk van niet.."zeg je.
"Waarom niet?"Hij kijkt je teleurgesteld aan.
"Wel je hebt een meisje aan je tafel die me niet bepaald graag heeft."
"Ah.. Daar kan ik voor zorgen.. Wat is haar naam?"
Het verwondert je dat hij het nog niet eens weet. "Wa.. Waarom? Ga je haar wegsturen?"
"Ja! Waarom niet!"
"Nee.. Ik wil niet dat ze dan een manier gaat vinden om me van't school te sturen." Niet dat je daariets op hebt maar Tante zou je dan levend begraven.
"O.. ok... Ben je zeker dat je niet bij ons wilt komen zitten?"dringt hij nog even aan.
"Ja."
"Ok.. Zie je dan later Sandra." Hij draait zich om en stapt stijf weg. Hopelijk is ie niet boos nu. Je loopt verder naar de bibliotheek. Je pakt je boek die je had uitgeleend en gaat naar de balie waar de bibliotheekaris achter zit. Je geeft het boek af en gaat dan naar een ander zoeken. Je komt uit bij een kast vol met jaarboeken. Je pakt 1 van 2 jaar geleden. Je gaat op een van de bankjes zitten en bladert erdoor. Maar plots voel je iemands adem in je rug, je schrikt en kijkt op. Nick kijkt nieuwsgierig over je schouder. Je klapt het boek dicht.
"Waarom keek je in dat jaarboek?"
"Uit nieuwsgierigheid."
"Ja.. maar waarom juist in dat?"
"Weet ik veel."lieg je. "Ik heb hem gewoon zo eruit genomen."
Hij kijkt je ongelovig aan en gaat dan weg.

*Anna pov*
Je loopt vrolijk door de gangen. Je week is best rustig.. De meeste leerkrachten zijn ziek. Je botst tegen iemand aan en strompelt naar achteren.
"Oesh.. Sorry"mompel je.
"Nee, het is mijn schuld."zegt een jongen.
Je kijkt op en ziet Joe naar je staren.
"Ben je niet Sandra's zus?"
"eum.. ja."
"Ik ben Joe."Hij steekt zijn hand uit.
"Anna." Je schudt verlegen zijn hand.
"Wil jij niet bij ons zitten?"vraagt hij.
"Huh wat?"
"Aan mijn tafel zitten deze middag."
"Oh.. eum.. Waarom niet." Je haalt je schouders op en hoopt dat je wangen niet rood zijn ookal branden ze. Hij glimlacht.

Reageer (4)

  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • Madrid

    heel snel verder jij:Y)

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Snél Verder :Y):Y)
    Super <3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    :O Anna pakt Joe af :O
    Néé!! xD
    Gaje PLEAZZ Snél Verder doen?? _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen