Foto bij 01. - Daphne Brown

Eerste hoofdstuk, yeah! Dit is de eerste keer dat ik iets ga samen schrijven met Saphire dus..Wees aardig! :)

Written by: XxParanoidxX

De zon brandt op mijn huid. Het was weer een warme dag, de zoveelste al van deze zomer. Ik kijk zoekend rond of er geen verdachte dingen gaande zijn. Ja, ik ben een redder op het strand. Het is gewoon een vakantie job omdat ik nog een beetje geld wil hebben om iets leuks te doen. Ik kijk nog eens rond. Ik zie een kleine jongen een enorm zandkasteel bouwen. Hij kijkt heel nauwkeurig naar de vorm en naar de grote van het opgestapelde zand. Ik zou dat niet gekund hebben toen ik klein was, ik wist dat het nooit iets zou uitmaken dat het kasteel daar stond. Na een tijd wordt het toch weggespoeld of verpletterd door één of andere bullebak die het leuk vindt om zoiets kapot te maken. "Let me go!" Ik schrik op. Wat is er aan de hand. Ik kijk snel om me heen. 4 jongens duiken op in mijn gezichtsveld. Ik bekijk de zaak even van dichterbij. Ik houd mijn fluitje maar al in mijn hand voor het geval ik zou moeten gaan blazen op koude metaal. 3 van de 4 jongens zijn duidelijk groter dan de andere jongen. Ik zie hoe ze hem kopje onder duwen en hem een paar rake klappen geven. Oké, genoeg gezien en nu actie ondernemen! Ik ren snel richting de jongens terwijl ik als een bezetene op mijn fluitje begin te blazen. Iets wat een snerpend en hoog geluid oplevert. De 3 jongens kijken meteen op. Maar zodra ze zien dat ik een meisje ben beginnen ze me uit te lachen. De blonde jongen die daarnet nog geslagen werd kijkt stug naar het water. "Come out of the water and leave that boy alone!" Roep ik. Ze beginnen nog harder te lachen en beginnen de jongen weer te duwen. Ik fluit nog maar eens op mijn fluitje maar dat negeren ze compleet. Nu moeten ze me niet kwaad gaan maken... Ik ren het water in en trek de jongen van bij de andere jongens vandaan. "Go to the beach and stay there until I'm back, okay?" Hij knikt en gaat er dan vandoor. Ik richt me weer naar de jongens. "Okay boys, leave the beach now and I don't call the security, understand?" De jongens kijken eens naar elkaar en knikken dan. Ze gaan weer naar het zand en ik zie nog hoe ze hun spullen nemen en het strand verlaten. Ik loop het water weer uit en kijk rond of ik de jongen zie. Als ik zijn blonde haren zie begin ik te glimlachen. Ik loop naar hem toe. Als ik bij hem ben scan ik hem met mijn ogen. Dan heb ik pas door dat hij net iets tegen me gezegd heeft. "Thank you."

Reageer (3)

  • Snuf

    Omg ik heet Daphne en omg Niall is mijn favo van de band OMG ik ga snel verder lezen!!

    1 decennium geleden
  • Yixing

    Goed eerste hoofdstuk eah :3

    1 decennium geleden
  • 160917

    Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen