Foto bij The love of art | O57

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • xForeverx1Dx

    Omg xDoresMalik dat was echt prachtig!

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Zayn, stomme idioot, je moet er voor haar zijn!! duuuhh!

    1 decennium geleden
  • PancakeHERO

    Omfg zayn is fcking erg !

    1 decennium geleden
  • 1DLover1996

    Zayn moet egt wel daarbinnen zijn!!
    Snel verder!!

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • xDoresMalik

    Weet je wat ik nu heel erg aan het hopen ben door die laatste regel? 'ik stak de sleutel in het sleutelgal, maar hee? De deur was al open. Ik liep naar binnen, en zag op tafel een roos en een briefje liggen. Nieuwschierig liep ik ernaartoe, en keek wat het was.

    'Follow the roses baby, I'm so sorry[/i'

    Ik volgde de rode rozen, die me naar buiten leidden, door de tuin heen, over straat, helemaal tot in een parkje. En daar zat hij, op een bankje, met de laatste roos in zijn handen. Ik liep naar hem toe, en hij pakte mijn handen vast. 'Baby, I'm so sorry. I'm such an asshole sometimes. I am really sorry, but I'm sure we will figure this all out together, and I am not leaving you, never.'

    Okee ik heb echt geen flauw idee waarom ik dit allemaal ging typen enzo, maar het komt er dus op neer dat ZAYN BINNEN MOET ZIJN DAAR EN SORRY MOET ZEGGEN.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen