Foto bij The Story of Moon deel 2.

Moon gaat op schoolcamp. Op dat moment, veranderd alles voor haar.

Moon deel 2.

" Hé Moon, alles goed? " " Ja hoor en met jou? " " Ook goed hoor , vind je het erg als ik de hele weg naast je kom zitten? " " Uh, nee hoor, echt niet " Shit denkt Moon, wat zit ik nou weer te bazelen. " Haha okee" . Op dat moment komt Dana binnen, ze ziet Aron naast mij zitten, en begint te lachen, ze geeft me nog een vette knipoog en gaat dan achter ons zitten, naast een meisje uit onze klas. Wat moet ik nu doen denkt Moon, wat moet ik zeggen? Wat als hij me nou niet cool vind, zeg wat Aron zeg alsjeblieft wat, ik voel me zo'n loser. "Maareh, hoellang woon je hier" vraag ik. "Ik ben net nieuw, dus niet lang, maar ik kom uit Canada, ik woon alleen met mijn vader, mijn moeder is overleden toen ik werd geboren. "Wat erg, ik heb ook alleen een moeder, mijn vader is ook overleden bij een auto ongeluk. Jammer genoeg. " "Dan zitten we in het zelfde schuitje" zegt Aron en geeft me een knipoog. Ik begin te blozen en voel me echt heel stom. Ik weet het! Ik ga gewoon met Dana kletsen. Ik ga achterstevoren zitten zodat Dana me boven de stoel uit ziet komen. "Daan, waar was je nou? Boterham vergeten? " ik proest het uit van het lachen en verslikte me, ik voel me net een zeehond denk ik. Aron klopt op me rug, en de tranen stromen over me wangen. "Hee Moon, doe is rustig man, heb je spacecake gegeten ofzo =P. " Ik begon nog harder te gieren van het lachen. Plotseling begon de bus te rijden, wij zaten boven in, en ik zat natuurlijk nog steeds achterstevoren, dus ik vloog met een noodvaard naar voren, dacht ik. Plotseling hield Aron me vast. " Moon doe voorzichtig, je mag niet gewond raken", en hij trok me weer op de stoel. Ik schaam me helemaal dood, wat moet ik nu weer doen. Ik kijk naar Aron, zijn perfecte gezicht, zijn mooie haar en ogen. Aron doet de oordopjes van zijn Ipod in zijn oren en begint een beetje met zijn hoofd meetebewegen op de muziek denk ik. Ik bewoog me een klein stukje naar voren zodat ik hem kon ruiken, zijn geur moest ik gewoon even opsnuiven. Ik deed mijn ogen dicht en kwam dichterbij, toen ik mijn ogen open deed, schrok ik me dood. Aron zat recht voor me en keek me lachend aan. Ik kleurde knalrood en ging terug naar mijn eigen plek. Ik begon een tijdschrift te lezen. Een halfuur zeiden we niks tegen elkaar. Tot ik opeens een koude hand op me arm voelde. Ik keek naar Aron en hij glimlachte " Wat lees je Moon? " " Uhm de Stars Aron ". Ik had het me dus niet verbeeld! Hij is ijskoud. Wacht ik ga het hem vragen. " Aron waarom ben je zo koud? " Het leek of Aron schrok maar dat bleek niet uit zijn antwoord. " Moon je bent echt heel erg heet, niet normaal. Ik heb een beetje suiker te kort, maar jij slaat alles. Moet je niet naar de dokter?" Ik keek hem raar aan, ik heet? Huh hij is ijskoud! "Nou als ik heet ben en jij koud, dan zijn we Hot & Cold." Shit heb ik dat echt gezegt? Kan ik dat niet terug draaien, wat een domme opmerking van mezelf.. "Haha ja inderdaad." En hij ging weer verder met zijn Ipod. Plotseling voelde ik getril in mijn zak, een smsje, mijn moeder. "Moon lieverd, alles goed met je , voel je je wel goed? Dikke kus je Mama" Ik rolde met mijn ogen toen ik het smsje las. Ik begon terug te smsen : "Hai Mam, ja alles goed, ik voel me kiplekker! x. Moon" Ik was zo druk met smsen dat ik niet zag dat Aron over mijn schouder mee keek. " Ben je ziek? " "Nee Aron, ik voel me kiplekker, mijn moeder is alleen bezorgd" " Oke." We waren inmiddels al 3 uur onderweg, we moesten nog 5 uur! " Aron, ik ga slapen. Ik spreek je zo wel weer. " " Weltrusten lieve Moon" " Weltrusten lieve Aron. " . Ik zakte steeds verder weg, en had een nare maar ook veilige droom. Over Aron, hij zat bij me, op een schommelbank, we lasen verhaaltjes uit een boek, met spookverhalen. Ik las er een voor met vampieren en andere wezens, ik zei dat het onzin was. Aron werd boos en wilde me nooit meer zien. Ik gilde in mijn droom keihard. Ik schrok wakker, helemaal bezweet, en zag dat het donker was, mijn driekwart shirtje was een beetje kleverig, en mijn joggingsbrok kleefde ookal aan mijn benen. Ik zuchte diep om mijn hart weer op normale stand te krijgen. Ik deed mijn ogen open. En zag dat ik met mijn hoofd op Arons schoot lag. Ik sperde mijn ogen weer open." Goeienacht Moon " fluisterde hij . " Goeienacht Aron. Waarom lig ik op jou schoot" zei ik met een domme grijns op mijn gezicht. " Nou je ging zo vanzelf liggen, en je begon te gillen, dus ik heb je een beetje gesust, had je een nachtmerrie?""Een beetje, dankjewel. Ik ben nogal moe Aron, ik ga weer slapen. " ik wilde overeind komen maar Aron trok me terug. " Je mag ook wel hier blijven liggen hoor Moon " " Oh oke, dat ligt ook wel lekker ja =P. " " Weltrusten Aron " " Weltrusten Moon" en hij drukte zijn lippen op mijn wang. Ik had mijn ogen al gesloten, maar ik voelde mijn wang heet worden, ik voelde nog steeds de afdruk van zijn lippen op mijn wang. Met een gerust gevoel viel ik weer in slaap.

Aron schudde me zachtjes wakker, vroeg in de morgen, het was 11 uur, maar toch vond ik het vroeg. "Het is ochtend Moon, opstaan! " Ik kwam met een sloom gezicht overeind, en wreef in mijn ogen. Aron stapte eerst uit de bus, en daarna ik, ik struikelde van het trapje, maar gelukkig ving Aron me en zette me neer. "Dankje". "Geen dank Moon. " Ik keek naar buiten, we waren al in een andere streek, dat kon je zien, er waren veel meer bomen, en meer weilanden. We stonden bij een tankstation. Ik kocht een beker met koffie zodat ik tenminste langer kon opblijven, en dus langer, voor mijn gevoel bij Aron kon zijn. De pauze was om en we stapten weer in. Ik kwam Dana tegen. "Hee Moon, lag je lekker te slapen?" " Jaa het schijnt dat ik op zijn schoot ben gaan slapen" ik kreeg een kleur. " Achja, romantisch toch! Heeft hij je nog gezoent?" "DAAAN, en nee, hij heeft me alleen een kusje gegeven op mijn wang oke, nou goed?! " "Sorry lieve Aron lover" " Ik grijp je wel als we bij onze bestemming zijn Daan" we kregen allebei de slappe lach, ik ging weer zitten op mijn plek. Aron kwam er na een paar seconde ook aan, en glimlachte naar me. Ik glimlachte terug. "Mag ik je mobiel is?" " Ja tuurlijk " en pakte zijn Iphone uit zijn zak. "Ik zet even me nummer erin." "Is goed, geef jij de jouwe, doe ik het zelfde =) ". Ik lachte en gaf mijne aan hem. Ik bekeek zijn foto's en zette natuurlijk mijn nummer erin, ik gaf de mobiel terug. De bus begon weer te rijden. Nog een paar uurtjes naast Aron dacht Moon. Ze was alweer in gedachten verzonken en zag niet dat Aron haar mobiel op haar schoot had gelegd.

Even later waren we aangekomen op onze bestemming. Dana en ik vlogen elkaar om de hals toen we buiten waren, alsof we elkaar weken niet hadden gezien, terwijl het maar een paar uurtjes was. We gingen in huisjes slapen. De jongens in het ene huisje, de meiden in de andere. Dana en ik hadden meteen een hoogslaper naast elkaar gescoord. "Moon en Dana waarom moeten jullie altijd het beste plekje?" zei een klasgenootje verbitterd. "Omdat we de beste zijn " Dana en ik gaven elkaar de high vife. We gingen de tassen uitpakken en ons bed klaarmaken. We waren al 16 dus het was best makkelijk, zou je zeggen. Dana en ik worstelde als een gek met het dekbed. Gelukkig kwam Aron ons helpen, en ging daarna weer weg. We hebben met de hele klas rond het kampvuur gezeten. Ik keek de heletijd onopvallend naar Aron. Het leek alsof er vuur was in zijn ogen. Maar dat kwam door het kampvuur, hij keek de heletijd naar me zag ik. Als onze blik elkaar raakten, glimlachte ik even en ging verder met de marsmallows. Een paar uur later lagen alle meiden en jongens in bed. Het was twee uur s'nachts. Ik had mijn dagboek niet bij me, in angst dat andere mensen het zouden afpakken. Alle meiden waren halfweggedoezeld, totdat de deur opeens openvloog. Ik ging recht op in mijn bed zitten, en keek wat er was. Op dat moment kwamen alle jongen binnen gestormd in de gammelen blokhot. Ze gingen bij de meisjes in bed liggen. Ik hoorde ze nog roepen "Nee ik ga bij Moon in bed liggen. "Nee ik" en voor ik het wist lag Aron naast me in mijn slaapzak. Ik wist toch dat hij geen vieze dingen zou doen en het voelde vertrouwt. We lagen met gezichten tegenover elkaar. Ik zag zijn goudbruine ogen oplichten in het maanlicht. Zijn gezicht was prachtig. "Hoi Moon" zei hij fluisterend. "Hoi Aron". "De jongens en ik hadden al uitgevochten wie bij jou mocht, en ik won met armpje drukken, dus ja =)". "Haha okee." Het was even stil en ik deed mijn ogen langzaam dicht. Ik hoorde mijn naam weer "Moon?" Ik deed mijn ogen open. "Ja Aron?" "Mag ik iets proberen? " "Haha ja tuurlijk als ik maar weet wat" voordat ik het wist voelde ik zijn zachte lippen op de mijne, ik proefde zijn heerlijke geur die ik al die heletijd geroken had. Het was een tedere kus, niet een waarbij we elkaar af lebberden, het was rustig en vertrouwt. Opeens knipte iemand het licht aan en stond de kampleiding in de deuropening..

Reageer (8)

  • Creater

    OMGOMG! Ze hebben gezoend! XD SRRY Een beetje hyper XD

    1 decennium geleden
  • gestoptlk

    (H)

    1 decennium geleden
  • Versace

    Love it <3

    1 decennium geleden
  • MaagGezweer

    xD

    1 decennium geleden
  • Pia

    ik hoop dat de volgende snel komt!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen