Foto bij 024

Megan-Nicole Moore


'Nee ze zijn allemaal oud en lelijk' Ik kijk in het gezicht van Louis hij grinnikt en gaat goed zitten in zijn stoel. Ik zet mijn beanie goed op mijn hoofd en ga ook goed zitten, ik klap de leuning tussen mij en Louis naar beneden en leg mijn benen op zijn schoot. 'Vindt je niet er toch?' Ik kijk hem aan en hij knikt van niet. Hij strijkt met zijn vingers over mijn blote enkels, ik sluit mijn ogen en geniet van de aanraking. We zitten helemaal achter in, in een hoek waar je ons niet goed kan zie behalve als je langs loopt. Zijn vinger gaat onder mijn broek rand en ik voel een bult onder mijn voet groeien. Ik beweeg mijn voet over de bult en voel hem nog verder groeien, er komt een grijns op mijn gezicht en ik haal mijn voeten weg ik gluur tussen mijn wimpers door en zie Louis op zijn lip bijten als hij opstaat en naar de wc toe loopt met zijn hand voor zijn edelen. Ik lach zacht en ga recht zitten en pak mijn Ipod uit mijn tas. Ik stop de oortjes in mijn oren en voel het vliegtuig langzaam in beweging komen. Ik stop snel een kauwgompje in mijn mond en begin er op te kauwen zodat mijn oren niet dicht komen te zitten. Ik leg mijn hoofd tegen de muur en sluit mijn ogen. Ik voel dat Louis weer naast me komt zitten en ik voel me langzaam weg zakken in een diepe slaap.

--
bij 4 reacties nieuw hoofdstukje!

Reageer (4)

  • OhMyHoran

    VERDER <3

    1 decennium geleden
  • Jialler

    jij bent dus echt een gaylord. dus ga maar verder.

    1 decennium geleden
  • Jialler

    nu verder nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu

    1 decennium geleden
  • Jialler

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lol.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen