``63``
‘wat zag je in je visioen?’ vraag ik nog steeds verward. We waren nu al een tijdje onderweg en ik had nog steeds geen idee waarom we nou precies weg moesten. Sam had de hele tijd gebeld met de politie om er achter te komen wie er nu in hun ouderlijk huis wonen. Na dat Sam er achter is haalt hij diep adem. ‘Sam, wat zag je?’ vraag ik nog eens. Hij draait zich half naar me toe. ‘uhm… ik zag een vrouw gillen voor een raam’ hij wil er duidelijk niet verder op in gaan. ‘we zijn er over 4 uur’ deelt Dean mee. De muziek staat zacht en ik voel hoe mijn oogleden zwaarder worden.
‘Ik heb het huis in de gaten gehouden, maar John wat doe jij hier?’ de stem klinkt zacht, ver weg. ‘Hoe gaat het met Sam en Dean?’ een zachte kuch. De twee stemmen worden steeds zachter.
‘we zijn er’ ik open mijn ogen en kijk even naar het dak. ‘waar gaan we heen?’ we staan stil. Dean stapt uit. ‘wat gaat hij doen?’ Sam houdt het boek van John omhoog. ‘we hebben een naam gevonden, en hij gaat een adres opzoeken’ ik knik. ‘Sam, maak je geen zorgen, oké’ hij knikt afwezig. Dean houd het adres omhoog. ‘er is inderdaad een Missouri hier’ Dean rijd naar hun ouderlijk huis. Ergens heb ik het gevoel alsof ik veel heb gemist. We stappen uit en lopen naar het huis. Sam klopt aan. Een vrouw doet de deur open. ‘pardon, uhm… wij zijn Dean en Sam. We hebben hier als kleine kinderen gewoond’ hij is even stil. ‘we wilden weten hoe het er nu uit ziet’ maak ik het af. De vrouw kijkt langs Sam. ‘ik ben Alex, een vriendin’ ze knikt en laat ons naar binnen. ‘ik ben Jenny, en dit zijn Sari en Richie’ een meisje aait een klein jongentje over zijn hoofd. We begroeten ze. ‘dit klinkt misschien raar, maar gebeuren er hier wel eens dingen’ Dean wacht geduldig op antwoord. Jenny ’s houding verandert een beetje. ‘ik bedoel het is een oud huis’ ze stemt in maar haar houding verandert niet meer. Ze verbergt wat. Sam en Dean beginnen vragen te stellen. Ik kijk naar het kleine jongentje. Hij blijft met zijn grote ogen naar mij kijken. Een hand op mijn schouder doet me weg kijken. ‘we gaan’ ik loop achter Dean aan. Zijn houding is ook anders, merk ik opeens op.
Reageer (3)
wooww your going fast! ik zag even in de gauwigheid dat je er 72 hoofdstukken hebt? respect! wou dati k zo snel kon schrijven love it!
1 decennium geleden0.0 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH SHIT!!! 0.0 ZE WORDUH VERKRACHT DOOR EEN SPOOK?! 0.0 Sorry kon t niet laten SNEL VERDER!!! HIJ IS EGT GOED!!
1 decennium geledenOOOOOOOH OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH ;OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
1 decennium geledenSCHNEL VERDUR!!