Hoe gaat het met mijn lieve lezertjesss?
Sorry loves, inspiloos hiero! Maar goed, beter dan niks...denk ik?

Hope you like!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • YourLittleEl

    aaaaaaahn snel verder ;d xxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Brilliam16

    owwwyeah
    en alweer het woord ETEN
    mn dag is weer helemaal goed, want zoals altijd heb ik echt honger... okee wacht *pakt een koekje uit de la*
    ooooohh
    we gaan cadeautjes aan paps geven voor vaderdag
    shit.. dus ik moet mn reactie alweer afronden

    ...

    balen! nouja volgende keer een langere :)

    xxxxloveyaaaaaa

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Haha! Ik hou van Leigh haar gedachten!
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • quotelover

    Walvis, huh?! Weetje dat plagiaat plegen strafbaar is? =) Maar dat sms-je is echt heel lief! Soms (heel soms) wil ik ook een vriendje... maar dan bedenk ik 10 seconden later dat je dan de hele tijd af moet spreken en dat je niet met andere jongens mag praten en all those things, dus dat laat ik achterwege! *doet de happy-single-dans* Waaah, ik ben zo gehersenspoeld! Ik kan echt niet meer leren als het bijna vakantie is, te zwaar voor mijn zaagsel! (En ik heb mijn nederlands boek op school laten liggen) Dus ik ga dadelijk gezellig een van mijn leer-uitvluchten proberen.. (even een break inlassen!- 3 uur later, sorry pretty little liars was ook zo leuk...) Nou ondanks dat je zelf beweert dat je inspiloos bent, I enjoiyed it! Leigh's gedachten zijn gewoon geniaal! Gisteren was ik vrolijk - drie keer raden hoe dat kwam, nogmaals bedankt!!!- en vandaag ben ik depressief en ik heb het koud, *moppermoppermopper* Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen... Whoeps! Ik ga stoppen want ik moet mijn leger stokstaartjes bewaken aangezien ze erg in trek zijn na de Quiz... 'I'll come and save ya!' Maar ik blijf nog wel trouw aan Arnold hoor! *prikt Arnold in zijn zij* Ik ben er weg van!

    xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen