Foto bij Hoofdstuk #7

Lang niet geschreven. Sorry daar voor.. In die tijd is er behoorlijk wat rond OSL gebeurt: Nieuwe tour, single en natuurlijk het slechte nieuws. Ik leef zo erg mee met Hinne en Jochem! En wens hun dus ook heel veel sterkte ! ♥

Ik leg m'n hoofd tegen Hinne zijn rug aan. Het is al lekker warm buiten. Het is ongeveer 11 uur en er zijn al wel redelijk wat mensen op straat. Honden worden uitgelaten en kinderen spelen en rennen rond. 'Lekker geslapen?' vraagt Hinne. 'Ja, heerlijk. Jij dan?' 'Ik ook.' We zijn al bijna bij het parkje aangekomen en praten nog een beetje. Dan spring ik van m'n fiets af en Hinne zet hem tegen een boom aan. We lopen samen hand in hand naar Rami en Bjørgen toe. 'Hey hoi, wie is deze schoonheid?' vraagt Bjørgen. Best raar als hij dat tegen je zegt, ik bedoel.. hij is toch mijn idool. 'Ik ben Lincy' zeg ik en Rami en Bjørgen stellen zich allebei voor. Eigenlijk had ik zin om te zeggen, ja wist ik al. Maar ja, dat komt ook zo stom over. Hinne en ik gaan allebei bij hun zitten. 'En hoe kent Hinne Lincy?' zegt Rami geïnteresseerd. 'Lincy is OSL fan en ik kwam haar en haar vriendin tegen in de videotheek, ze wilden met me op de foto en een handtekening. En toen heb ik even met Lincy gepraat en uiteindelijk haar nummer gevraagd. Sindsdien hebben we veel contact gehad, gewinkeld samen en veel meer.' 'Ik woon sinds vrijdag hier in Hilversum, dus ja. Het is fijn dat je dan iemand ontmoet met wie je het heel goed kunt vinden. Ookal kende ik Hinne al, maar hij kende mij niet.' 'Ik snap het!' zegt Rami. Bjørgen pakt 2 blikjes bier en 2 blikjes cola uit z'n tas. 'Ik was er op voorbereid dat je zou kommen Hinne, maar nu moet je je cola blikjes delen. Of wil je bier?' vraagt Bjørgen aan mij. 'Hmm, nee dankje.' zeg ik. 'Volgens mij is Lincy nog geen 16 en lust ze gewoon geen bier' zegt Rami en kijkt mij vragend aan. 'Klopt' zeg ik. We drinken wat en dan pakt Bjørgen z'n gitaar erbij. 'Laten we eens even wat muziek maken mensen' zegt hij 'Hey Hinne, als je ook wil spelen, ik heb nog een gitaar meegenomen' 'Ja, is goed. Geef maar. Hey even, ik kan geen gitaar spelen Lincy, dus lach me niet uit als het nergens naar klinkt' Ik lach omdat ik dit natuurlijk wel weet. 'Is goed' Ik verzwijg dat ik gitaar speel, ik ben namelijk al verlegen genoeg en dan gitaar spelen samen met Bjørgen.. Dat durf ik echt niet. Ze spelen samen wat nummers van verschillende artiesten. Dan kijkt Hinne mij aan, ' Wil je het ook proberen?' vraagt hij en geeft de gitaar aan mij. Hij komt nog dichter tegen mij aanzitten zodat hij me kan helpen bij het pakken van akkoorden. 'Hey Bjørgen, heb je een capo bij je?' vraag ik. Hij rommelt in z'n tas en gooit een capo naar mij toe,'astu!' Ik zet de capo op de gitaar en tokkel therapy van All Time Low. Bjørgen kijkt op van z'n gitaar en ook Rami en Hinne kijken mij aan. 'Of jij bent een natuurtalent, of jij hebt stiekem niet verteld dat jij gitaar speelt' zegt Bjørgen. Ik kijk hem lachend aan, 'Dat laatste' Hinne knuffelt me. En ik speel voorzichtig door. Bjørgen speelt mee en dit is gewoon zo'n perfect moment. De jongen waar je al jaren over droomt die tegen je knuffelt terwijl je gitaar speelt samen met je idool. Een droom die uitkomt. Na nog lang te hebben gepraat, gitaar te hebben gespeeld en gelachen te hebben, fietsen we met z'n alle naar mijn huis. Ik spring van het achterrekje af en huppel naar de garage toe, pak m'n fiets van Hinne aan en zet hem in de garage. Bjørgen en Rami zetten hun fiets tegen de garage aan en we lopen met z'n alle door de tuin naar binnen. Mijn moeder staat in de keuken eten te maken, is het al zo laat. Ik kijk op de klok en zie dat het al half 6 is. Bjørgen en Rami lopen naar mijn moeder toe en stellen zich zelf voor. 'Zo Lincy, dus je gaat om met je idolen,' zegt mijn moeder en ze kijkt me lachend aan. 'Ja uw dochter is echt een coole chick!' zegt Rami, Bjørgen knikt en Hinne knuffelt me. Mijn moeder kijkt een beetje verbaast. 'Ow, mevrouw. Als u het nog niet wist; uw dochter heeft een relatie met deze lekkere kerel,' zegt Bjørgen en hij knijpt in Hinne z'n wangetje. 'Oke, wat leuk voor jullie,' zegt mijn moeder en kijkt mij en Hinne lachend aan. We lopen naar de trap en gaan naar boven naar mijn slaapkamer, de jongens weten niet wat ze zien. Alle muren helemaal volgeplakt met posters van OSL, Justin Bieber en One Direction. Verder hangen er ook nog posters van The Wanted, All Time Low en McFly. Ze kijken de hele kamer rond. En Rami loopt naar me toe ,'Zo dus jij bent ook een Belieber, mag ik een knuffel?' 'Sure', en ik geef Rami een knuffel. 'Eigenlijk best raar om jezelf op de muur te zien hangen', zegt Bjørgen lachend. 'Tja, dan moet je de kamer van een OSL-fan maar niet in gaan', zeg ik en ik lach want Hinne kijkt naar een foto van mij en Merel, deze foto hebben we gemaakt toen we een middagje gingen winkelen deze zomervakantie. Hinne loopt naar me toe en slaat een arm om me heen,'Je mist haar hè,' Ik knik. Ik leg m'n hoofd tegen z'n schouder. We hebben nog een tijdje muziek gemaakt en gepraat over mijn leven voor dat ik hier in Hilly kwam wonen. Ik mis wel veel dingen uit die tijd maar ik heb heel veel mooie dingen daarvoor terug gekregen.

Hinne, Bjørgen en Rami gaan naar huis. Hinne geeft me een kus en een knuffel, dan loopt hij naar Bjørgen z'n fiets toe. Hij gaat alvast achterop zitten. Bjørgen en Rami lopen ook naar de fietsen toe. 'Hey slaap lekker alvast schat. Het was leuk je te ontmoeten !' zegt Bjørgen en Rami knikt. Bjørgen stapt voorop z'n fiets en ze fietsen weg. Ik loop weer naar binnen.
Na het eten en de afwas loop ik snel naar boven. Ik klap m'n laptop open en klik msn aan. Yes Merel is online, ik klik op haar naam en begin een gesprek. Ik klik vluchtig op videogesprek want ik moet echt met haar praten. Ze accepteert het gesprek. 'Hey hoi, alles goed in Drenthe?' vraag ik. 'Ja prima, en in Hilversum dan?' 'Met mij gaat het super, ik moet je echt veel vertellen, waar zou ik eens beginnen..' Ik vertel Merel alles over Hinne, onze relatie, de jongen bij de bioscoop en vandaag. Ik vertel haar alleen niks over de dreigingen en wat er gebeurt is in het verlaten vakantiepark. Ik wil haar namelijk niet ongerust maken, en de andere fans hoeven het ook niet te weten. Na heel lang met haar gesproken te hebben moet ik gaan. Mijn school begint namelijk morgen alweer en ook Merel moet morgen weer naar school. Scheelt wel dat we tegelijk vakantie hebben omdat we allebei bij het noordelijk deel van NL horen. 'Dag schat, ik kijk nu al uit naar volgend weekend!' zeg ik. 'Ja, ik ook! Ik kom vrijdag avond om half 9 in Hilversum aan op het station, dus kun je me dan komen ophalen?' 'Ja, natuurlijk ! Tot Vrijdag !' zeg ik en we sluiten allebei af. Ik zoek naar de brief die ik van mijn nieuwe school heb gekregen, daarin staat namelijk in welke klas ik zit en wat mijn rooster is. Hé, daar ligt hij onder een stapel boeken. Ik plak het rooster in m'n agenda. Morgen gewoon het 1e uur beginnen: Frans, Geschiedenis, Maatschappij Wetenschappen, Nederlands, Engels en Mentoruur. Mijn dag van morgen. Ik zit in klas V4C, ik heb geen idee wie er allemaal bij mij in de klas zitten dat is een totale verrassing.. Ik vind het opzich best wel spannend maarja. Ik pak mijn gitaar speel even een paar nummers van All Time Low, loop naar beneden kijk even tv en ga dan naar bed. Het is half 11 en ik lig op bed een tijdschrift te lezen, ik stuur een smsje naar Hinne: Hey, heb je morgen wat te doen?
Ik krijg een smsje terug: Nee, stage begint woensdag pas, hoe laat ben jij vrij?
Twee uur, antwoord ik.
Okee, dan kom ik je ophalen van school en gaan we iets leuks doen. Smst Hinne.
Oke, leuk. Ik ga zo slapen. Slaap lekker ! xxx
Hij smst terug: Slaap lekker lieverd ! XX
Ik leg m'n telefoon en tijdschrift weg. Zet m'n wekker en ga slapen. Morgen gaat de wekker om 7 uur. Dat is wel even iets heel anders dan 6 uur, zo vroeg stond ik altijd op toen ik nog in Drenthe woonde. Ik moest namelijk een behoorlijk eind naar school fietsen. Nu is dat nog geen 20 min. Ik zat eerder altijd meer dan een uur op de fiets.
Ik sluit m'n ogen en val in slaap.

s'Nachts schrik ik opeens wakker ik ben helemaal bezweet en schiet overeind. Ik kijk om me heen ik hoor iets op het dak, voetstappen ofzo. Ik blijf stokstijf zitten. Ik knip mijn bedlampje aan en pak m'n telefoon vast. Na een paar minuten is het weer stil. Ik doe m'n ogen weer dicht en val weer in slaap.

M'n wekker gaat af en ik wrijf in m'n ogen. Ik stap m'n bed uit en pak een handdoek en andere douche spullen. Ik loop naar de badkamer en spring onder de douche. Na het douchen kleed ik me aan en doe m'n haar en make up. Ik hoor vogeltjes buiten fluiten dus ik doe m'n gordijnen open en de zon schijnt op m'n gezicht. Hij is net opgekomen. Dan zie ik opeens een briefje tegen het raam aangeplakt zitten ik doe het raam open en pak het. Ik vouw het open: Jij kan je vriendje niet beschermen. En hij jou ook niet.
Ik schrik en stop het briefje snel in mijn tas pak m'n schoolboeken en andere spullen stop deze ook in m'n tas en loop snel naar beneden.

Als ik eenmaal op de fiets zit, ik luister lekker OSL. Ik kom aan op mijn nieuwe school. Zet mijn fiets in de fietsenstalling en zie opeens een zwart gekleed persoon in de bosjes staan. Ik schrik me dood en loop snel naar de ingang van de school toe en loop naar binnen.

Reageer (1)

  • Heartstrings

    HAHAHAHAHHAHA 'Ow, mevrouw. Als u het nog niet wist; uw dochter heeft een relatie met deze lekkere kerel

    JOUW MOEDER ZOU RAMI DIRECT HET HUIS UIT STUREN HAAHAHHAHAHA
    oke snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen