Foto bij 20.2 CHapter twenty

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Fabienaa

    snel verder?

    1 decennium geleden
  • Eucatastrophe

    Okaayy, ik moet dus een hilarische reactie geven?! Lastig...Ik ben dus totaal niet grappig...:X Dus... Dan vertel ik maar gewoon wat...xD Ik was dus vandaag gegantisch melig...MET MN OPA!!!xD Wist je trouwens dat bij de nieuwe Jumbo reclame dat jongetje bijna tegen iemand aanloopt xD Oja, en ben nu Ice Age aan het kijken. Die film is echt hilarischxD Maar... Ik ben dus niet echt goed in (hilarische) reacties. Wnat ik vertel gewoon een dom verhaalxD Oké, mijn bijnaam is wel grappig: Stinkerbel xD Haha, net zo'n reaclame: "STEM OP JE FAVORIETE BLUNDER EN WIN 10.000 EURO!!!" xD. Zo word je lachend rijk xD Weet jij trouwens leuke films? Ga volgende week op vakantie, en dat is nog al lang rijden xD Dus ik wil graag een lijstje met films:) Dus wil jij samen met een hoofdstukje misschien 1 of 2 leuke films neerzetten(A) Dan ben je echt de aller beste, leukste, liefste, mooiste, cliffhanger schrijfster die er bestaat(A)(A)(A)(A)(A)
    Hoop dat dit wel een lange reactie is xD
    xxx

    1 decennium geleden
  • ShakeItUp

    Aaaaah!! Snel verder!!(K)

    1 decennium geleden
  • EstherTVD

    Oehh, snel verder!!(H)

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verder;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen