Foto bij Hoofdstuk 1 "Hoe het allemaal begon"

Hoi Ik ben Haruhi Fujioka.Ik ben een gewone burger niks bijzonders. Ik zit op Ouran High school. Ja ik weet het het is eigenlijk een School voor Rijke en getalenteerde mensen is , Maar mijn moeder zat ook op Ouran high school wilde graag dat ik er ook heen zal gaan. Na dat mijn moeder stierf wilden ik haar droom naar natuurlijl uit laten komen. Dus hier ben ik dan op Ouran High school ik ben niet echt populair hier vanwege dat ik door mijn normale burger status niet genoeg geld heb een schooluniform te kopen. Ik zoek nu dus aan een plekje waar ik alleen kan leren. Ik loop een trap op als ik langs een lokaal loop lees ik het bordje er boven Music room lees ik hard op. Ik klop zachtje op de deur als ik geen reactie hoor stap ik naar binnen. Uit mijn verbazig zie ik geen Intrument ofzo maar ik word verwelkomd door de host club. Het gaat dus ongeveer zo :"Welkom in de host club" als ik over de grootste schrik heen ben zie ik een groep jongens van ongeveer mijn leeftijd voor me staan. De host club vraag ik verbaast. Ja natuurlijk deze club is er om meisje gelukkig te maken en ze een leuke dag te bezorgen zegt een Lange blond harige jongen die opeens voor mijn neus staat. Jij ben Vast Haruhi Fujioka vraag hij aan me aangenaam ik ben Tamiki saoh zegt hij tegen me. Ja ik ben inderdaad haruhi zeg ik een beetje verlegen. Als ik goed rond kijk zie ik de tweeling Hiraru en Kaoru Hitachiin uit mij klas. Ze lijken me ook te herken zie ik ze lopen naar met Toe en zeggen als dat Haruhi niet is wat doe je hier. Ik antwoord met dat ik op zoek was voor een plaats om te leren ik wilden me al weer omdraaien om te gaan maar Tamaki hield me tegen. Ik verzetten me maar dat hielp niet. Tamaki stelden me voor aan de ander leden van de host club.Morinozuka, Takashi Ook wel "Mori" genoemd , Ootori, Kyouya een beetje een volwassener type vond ik en Haninozuka, Mitsukuni ook wel "Honey" die me gelijk blij begroeten en me besprong . Na te weten we iedereen was liep ik met de medeling dan ga ik maar naar de deur. Helaas ging dat niet zo gemakkelijk ik werd steeds tegen gehouden, Maar Ik had nog gewoon weg kunnen komen als die vaas er niet was geweest maar nee door een ongeluk viel de vaas door mijn schuld. Ik Kon de vaas niet vergoeden dat was 8 Miljoen yen. Waardoor ik in een dag dus van onpopulair persoontje opeens de Hond werd van de host club om mijn schuld af te betalen.

Reageer (1)

  • Yuzu

    Snel verder Schat (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen