Foto bij Hoofdstuk 2 "Van Hond naar Host "

Haruhi hoor ik gelijk als ik terug kom met de boodschappen. Ja Takaki-Senpei. Heb je de koffie vraag hij me . Ja hoor ik zet hem ook wel gelijk. Wat zegt Tamaki een beetje overdreven , Oh ik zie het al het is gewone burger koffie. Ik probeer het zegt Tamaki gewaagd. Ik bedenk me dat ik nu zeker weet dat ik Tamaki maar een beetje raar vind. Ik zet gehoorzaam de koffie. Als Tamaki de koffie proef blijk hij hetgeniaal te vinden dat Wij Burger zo koffie zetten. Ik doe maar net of ik dat normaal vind en ga verder met mijn werk. Ik zie de Type van de club al ik rond loop door de Music room. The “Little Devil” bij Hikaru-Senpei en Kaoru-Senpei Ik vind maar een beetje raar Die Broederliefde roman maar ja de meiden vinden het in ieder geval geniaal zo te zien. Honey-Senpei Impoineerd de meiden met zijn Schattig heid Type: “Loli Shota” Mori is nog allleen stil type als je het mijn vraag hij is volgens Kyouya die mijn trouwens rond leid door het lokaal het "Strong but silent" Type. Kyouya zelf is het "Cool" Type. en Tamaki is zo al ik al wel kon bedenken het "Prince" Type. Als ik de rondleidening gehad heb roep Tamaki-Senpei me bij zich. Ik loop er heen en word voor gesteld aan een van de welgestelde gast ik stel me rust aan haar voor Haruhi Fujioka stel ik me zelf voor. Als ik in tussen weer bezig ben met mijn werk kom ik Honey-Senpei tegen hij vraag me te letten op zijn Konijne knuffel wil vast houden genaamd “Usa-chan” ik zegt dat ik het graag wel doe hij is schattig zeg ik er gloeit iets acher Honey-Senpei ogen voor hij er blij vandoor gaat. Naar een tijdje naar vraag van de Klanten natuurlijk kom Tamaki op het idee van mij ook een host te maken. Ok best denk ik Kyouya vertel me dat ik zo makkelijker mijn schuld kan aflossen ook dan zeg ik. Hiraru en Kaoru nemen me mee naar een zij kamer waar ik een Uniform krijgen dat ik aan moet doen in het pas hok ze lopen met me mee het pas hok in waar ik ze ruw weer uit duw. Ik weet zeker dat ze het nu iets door hebben. Ik Trek het uniform aan en loop terug naar de Music Room waar ik gelijk nog al Hyper word geknuffeld die Tamaki-Senpei die me nog al Geweldig vind en me daarna in deel bij een tafeltje achter in. De meiden beginnen gelijk te praten over Mijn Moeder dood hoe ik me er bij voelde. Ik Vertel open en blood over mijn gevoelens de meiden vinden me gelijk geweldig. Tamaki die me samen met de Tweeling heeft zitten keuren kom naar toe en knuffelde me weer zo Schattig haruhi goed geweldig zegt Tamaki tegen me. Ik roep de hulp in Van Mori-Senpei die me red maar nu zeker ook iets door moet hebben. Een tijdje later kom ik door een ongeluk onder de Kofie te zitten waardoor ik een ander Uniform aan moet. Ik ben intussen in het pashok al half omgekleed als Tamaki komt met een Uniform die is het enige wat we nog hadden zegt hij al hij het gordijn opend en mij ziet.

Reageer (3)

  • Stage

    oke het is waarschijnlijk een geweldig verhaal maar ik krijg er helemaal niks van binnen, oit van aanhalingstekens, alinea's en variatie in woordgebruik gehoord?

    1 decennium geleden
  • XxXMoonXxX

    Leuk , haha (lol)

    1 decennium geleden
  • One_Umbrella

    :3 Leuk! Ik neem een abo! :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen