Foto bij Hoofdstuk 3 "Haruhi is een Meisje"

Ik zie dat Tamaki Bloos en dan het gordijn sluit en de kledig laat liggen ik trek het Uniform aan eindelijk een vrouwelijk uniform ik lach en loop naar buiten. Takaki Bloos nog steeds je ben een meisje maar hoe kan dat. Ja ik ben een meisje zeg ik lachend. Tamaki zat ook op mijn oude school hij laat me een foto zien en vraag hoe kan die verander naar dat vraag hij. (De Foto is de Foto van het Hoofstuk!). Oh ja ik kreeg een kauw in me haar en toen moest ik me haar knippen maak mij niet uit dat ik op een jongen lijk zeg ik tegen Tamaki. Maar nu Jullie weten dat ik een meisje ben gaat onze deal we nog door vraag ik Kyouya. Ja als jij dat zelf wilt wel zeg hij tegen me. Ok is goed zeg ik. De volgende dag Hoe had ik ook kunnen verwachten dat ik Van onpopulair on opvallende persoon zal verander naar een lid van de Host club. Ok iedereen denk dat ik een jongen ben behalve de leden van de club maar ik ben nu meer geliefd op Ouran High school en als ik mijn schuld hier mee kan aflossen is het best een leuke manier. Verder ben ik uit geroepen naar mijn evaring van gisteren en omdat ik zo makkelijk ben met meisje (Vooral omdat ik zelf een meisje ben maar goed)Als Het "Natural" Type van de Host club. Ik heb nu mijn eigen fan groep en het beval me best wel het leuk is ook dat er thema middagen zijn vandaag dus Tropisch maar ja ik ben pas Sinds gister lid dus kan er niet van mee genieten. De meesten meisje vragen me dus ook waarom ik niet verkleed ben ik leg dan rustig de situatie uit de Tamaki me vermorgen heeft vertel. Er was geen tijd nog een Kostuim voor me te bestellen op korte temijn. Verder gaat het wel zijn gangentje ik praat wat met de meiden en breng koffie rond voor de klanten. Ik ben zo wel nog al te meisjeachtig waardoor ik weer een knuffel aanval krijg van Tamaki die nu hij weet dat ik een meisje ben volgens mij nog doller op mij is. Ik Hoorde trouwens van Kyouya dat het Thema morgen Japans Culuur was ik zie me zelf al in Kimono. Lol maar dat terzij ik ben wel dol op Thema's dus het word vast leuk. Ik ben dus Populair dan ik ooit dacht te worden op deze school en dan allemaal door dat ik bij toeval de music room in liep en daar de host club aantrof en ik een vaas brak. Wat niet iedereen Zomaar overkomt dus ik heb geluk gehad bij een ongeluk.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen