Foto bij Dance! - part 5

laatste stukje voor vandaag x

‘Dag!’ Riep ik Liam nog na. ‘En nu jij.’ Mompelde ik tegen mijzelf. Ik schudde hard aan Zayn. ‘Hye, wordt wakker, je lijkt op een zwerver.’ Hij deed zijn ogen open en keek verbaasd rond. ‘Wat doe ik hier?’ ‘Je was dronken, bent naar hier gekomen en hebt Liam bedreigt.’ Zei ik. ‘Oh. Was het erg?’ Vroeg hij met veel spijt in zijn stem. ‘Ja, je had gehoord dat hij boven was terwijl hij me alleen naar huis had gebracht, en nu heeft Martijn aan mijn bel gezeten zodat hij geen geluid meer maakt. En Liam is moeten blijven slapen en is daardoor bijna te laat op zijn eerste schooldag.’ Hij stond op en gaf me een knuffel. ‘Het spijt me Annelies, je weet hoe het zit met mijn gevoelens en…’ Ik liet hem niet uitspreken en drukte mijn lippen tegen de zijne aan. Hij likte even met zijn tong langs mijn lip en ik opende mijn mond. Onze tongen speelde een soort van tikkertje. ‘Open de deur.’ Zei hij hees tegen mijn lippen aan. Ik beëindigde de kus en nam mijn tas en slingerde die terug over mijn schouders. Zayn tilde mij op als een baby en we liepen samen naar binnen. Ik duwde met mijn voet op het knopje van de lift. ‘Ik hou van je Annelies.’ Ik antwoorde niet en drukte mijn lippen weer op de zijne. Ik wist goed dat dit een one-night stand ging worden. Of beter gezegd een one-day stand. Ik grinnikte even waardoor Zayn stopte met zoenen en me vragend aankeek. Ik wuifde het weg en sprong uit zijn armen. Ik stak de sleutel in de deur. ‘Je mag mij altijd terug optillen hoor.’ Zei ik en keek uitdagend naar Zayn. Hij tilde mij terug op en ik sloeg mijn benen rond zijn middel. Toen we terug binnen waren duwde hij mij tegen een muur, maar zijn lippen lieten de mijne niet los. ‘Zayn, we moeten binnen een uur en een half op school zijn.’ Hij beet op zijn lip en bracht mij naar de slaapkamer. Hij liet ons op bed vallen en hij deed zijn shirt uit. Ik draaide ons om en ging op hem zitten. ‘Zo zo, meneer is ongeduldig.’ Zei ik en tekende met mijn vinger zijn six-pack na. ‘Annelies, alsjeblieft.’ Gromde hij. Hij trok mijn shirtje over mijn hoofd en gooide het door de kamer. Hij plantte zijn lippen in mijn nek en begon wat te prutsen aan de sluiting van mijn bh. ‘Annelies, doe de deur open. Ik kom je bel maken.’ Riep Martijn. Ik zette mijn handen terug op mijn rug en sloot mijn bh terug. ‘We kunnen gewoon doen alsof we er niet zijn.’ Stelde hij voor. ‘Moet je maar niet meer zorgen dat mijn bel moet worden uitgeschakeld.’ Zei ik met een grijns en trok mijn kleren weer aan. ‘Volgende keer beter.’ En ik liet Zayn teleurgesteld achter. ‘Ik kom eraan!’ Gilde ik terug. ‘Dankje dat je mijn bel komt maken.’ ‘Voor jou doe ik alles.’ Zei hij en knipoogde.

Reageer (2)

  • Partyhard

    Da's wel erg dat ze Zayn gebruikt hoor! Stout meisje! Owja sorry dat ik op het vorige hoofdstuk geen reactie had geplaatst, was te druk aan het lezen, haha (a) xx

    1 decennium geleden
  • enjoylife

    Oeioei ze krijgt nog meer aanbidders erbij (; hahahah BAD GIRL !! Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen