Foto bij Hoofdstuk 4 "Kimono Time in the Host Club"

Daar zal je de meiden hebben "Welkom bij de host club Lady's " zegt ik met de ander in koor. Er staat al snel een groepje meisje om mij heen wat een Mooie Kimono zeggen ze. Dankje zeg ik Lichtelijk blozend. Wat voor Tamaki weer een reden is om mij te knuffels geweldig Haruhi zo schattige zegt hij dus. Ik Lach en naar een minuut of 3 weer los om verder te praten me de meiden. Ze praten met mij makkelijk zeggen ze tegen me. Ze moesten eens weten waarom ,maar dat is natuurlijk geheime infomatie. Als er iemand achter mij geheim komt is mijn tijd in de Host club afgelopen daar waar de Jongens het gisteren wel over eens. Dus het is Handig dat mijn Naam Haruhi is dat kan zo wel een Jongens Naam zijn als een Stoere meisje naam. Ik Ga maar weer eens rond lopen ik zie Honey en Mori ze zijn bezig met een Japanse Thee Serves. Ik ga er bij zitten. Helaas voor Honey gaat de thee door zijn te sneller geroer grootse deel tergronden. De meiden proberen hem op te fleuren door er toch er blij mee te blijven. Ik aan Honey over zijn hoofd komt wel Goed Honey-Senpei Ja inderdaad rustig aan Mitsukuni. Honey Lacht naar mij en Mori-Senpei. Ik lach ook knuffel Honey. Haru-Chan Dankje zegt Honey tegen me. Haru-Chan maar dan ben je ouder dan mij vraag ik aan Honey. Ja inderdaad ik ben 17 zegt Honey tegen me een 3jaars leerling is dan zo raar Haru-chan. Nou ik dat je ziet er veel jonger uit zeg ik rustig. Ja dat klopt kan gebeuren zegt Honey tegen me daana gaat hij weer verder me spelen met de meiden ik lach Honey is Echt super schattig. Ik loop verder naar de Tweeling ze zijn al snel mijn vrienden geworden na gisteren. Hey Haruhi zegt Hirahu als hij mij zit aan komen. Hey zegt ik. Hier voor jou zegt Hirahu die me een tradioneel Snoepje geeft ik lach dankje Hiraru zeg ik bloos lichtelijk want die zijn meestal geschenken voor meisje (Ik ben dan wel een meisje maar alleen de Host club op deze school weet dat) . Tamaki ziet Het een overlaat mijn met de Tradionele Snoep en knuffeld mij Bij plat hij is nog al een Flirter sinds hij weet dat ik een meisje ben de tweeling is daardoor ook dol op mij weet ik. Ik Lach alleen maar even . Later op einde van de dag deel ik samen met Honey en Mori de Tradionele Snoepje aan de uitgang de meiden bedanken ons voor de leuke dag en nemen de snoepje aan ik lach het was weer een leuke dag in de host club.

Reageer (2)

  • Ruki

    Verder ^^

    1 decennium geleden
  • One_Umbrella

    :3 Yay! Verder? :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen