Foto bij [Chapter 05] You don't have to force a smile.

Hope u will like it!

"Hello L.,

I'm grateful rather than angry, but I do have some questions. I mean, you were at the shop, I guess. So, for example, how did you get my address? And why did you actually spent so much money for a girl you've never seen before?
But still, thank you very much. I really love the dress.

X Rose"

Aarzelend hou ik de brief omhoog. Het komt niet echt over zoals ik gehoopt had. De brief is doordrenkt met achterdochtigheid.
'Let me read', klinkt er een zachte stem achter me.
Voor een paar korte seconde was ik vergeten dat er nog een jongen achter me zit. Een jongen die, om precies te zijn, Niall heet. Hij heeft me verteld dat er een soort mini feestje op het strand werd gehouden, maar ik had al vanaf het begin door dat hij een slechte leugenaar is. Toch heb ik hem er verder niet naar gevraagd, aangezien hij zich er nogal ongemakkelijk onder voelde.
'I think you should tell a bit more the truth', stelt Niall voorzichtig voor.
'What do you mean?' vraag ik niet begrijpend.
'You liked what he said, about you being beautiful. You also like the hair pin. Why don't you tell him that?'
Ik knijp mijn ogen samen en kijk Niall onderzoekend aan. Er is iets..
'Maybe because I have no idea who he is, or what the meaning behind this present is?'
Niall wendt verlegen zijn ogen af en begint met zijn vingers te spelen.
'I'm just telling you my opinion...' moppelt hij zacht.
'You're right. I'm sorry'


"ps. I really love the hair pin and your words"

Ik laat het hem lezen. Hij knikt goedkeurend, maar in zijn ogen zie ik dat ik nog wel wat meer had mogen vertellen.

'Are you going with me?' vraag ik terwijl ik de brief omhoog hou.
Er valt een stilte terwijl we naar de brievenbus lopen. Ondanks dat ik het niet wilde zeggen, rolt het toch onverwachts over mijn lippen.
'What did you do on the beach? Like, really, do?'
Niall zijn ogen worden groot. Even kijkt hij om zich heen of hij een uitweg kan vinden.
'Nothing special. Just being with friends, as I told ya', antwoordt hij.
'I know that you know as well, that you are a terrible liar', antwoord ik koppig.
Niall laat een zucht over zijn lippen rollen en kijkt me daarna aan. Ondanks dit moment hebben zijn helder blauwe ogen geen twinkeling van onzekerheid, maar een twinkeling van begrip.
'I'm not very good with the ladies, if you know what I mean. I'm very shy and they were giving this kind of party to help me.'
'And you have ended up with me. They didn't help at all.'
Niall zijn lach galmt vrolijk mijn gehoorgangen binnen.
'I do think I did a good job', antwoord hij met een knipoog.




[Kudo + Reactie?? Thankyou !]

Reageer (6)

  • xWorthless

    Je schrijft echt goed o3o. like like it. :D

    1 decennium geleden
  • DawnRose

    Verderrrr:D

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Aaah echt super lief dat hij haar helpt!
    Hij is idd een slechte leugenaar (A)
    Echt een super leuk stukje!
    Hopelijk ga je snel weer verder (flower)
    x'

    1 decennium geleden
  • Karrueche

    Oehh, ons schatje Niall moet even iets gaan vertellen. Haha. <3

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    verderrr :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen