Foto bij Dance! - part 7

‘Dankjewel.’ Zei ik toen hij klaar was. ‘Veel plezier op school.’ ‘Het klinkt net alsof je zegt: lach veel op de begrafenis van je mama.’ Zei ik en rolde met mijn ogen. Hij lachte even en ging weg. Ik liep terug naar Zayn die nog altijd hetzelfde zat als voor ik weg ging. Hij deed zijn benen open en klopte als teken dat ik daar moest gaan zitten. Ik nam een aanloop en sprong op bed. ‘Kan je al niet meer wachten?’ Zei hij grijnzend. ‘Nee, jij moet weg want binnen een uur moeten we op school zijn en ik moet nog douchen.’ ‘Dat komt dan goed uit, ik moet ook nog douchen.’ Ik trok een wenkbrauw op. ‘Ok, dan ga ik mijn bikini zoeken.’ Zei ik en liep naar de kast. Ik hoorde Zayn diep zuchten. Ik trok mijn bikini aan en liep terug naar Zayn. Hij fluite op zijn vingers toen ik binnenkwam. ‘Ik waarschuw je Malik, 1 blik op een plaats waar ik niet wil en je bent dood.’ Zei ik dreigend. ‘Het is al goed.’ Zei hij licht geïrriteerd. Hij volgde mij naar de badkamer en ik legde alles klaar. Ik stapte in de douche en niet veel later volgde hij ook. Plots voelde ik 2 armen om mijn middel en lippen in mijn nek. ‘Komop Annelies, ik weet dat je zonder wilt.’ Hij trok de touwtjes los en ik draaide me op. Tot mijn grote verbazing stond hij ook naakt. Hij bekeek mij en gaf een goedkeurend knikje. Ik zuchtte en pakte de shampoo. Hij graaide de fles uit mijn hand. Hij begon mijn haar in te zepen, en ik moet toegeven hij kon er wat van. Hij begon mij te masseren maar ik sloeg zijn handen weg. ‘Zayn stop, we moeten naar school.’ Ik stapte de douche uit en deed een handdoek rond mij. Hij bleef nog even staan maar ik trok mij er niets van aan. Ik had allang spijt. Ik trok snel mijn kleren aan en droogde mijn haar. Hij sloeg zijn armen weer rond mij. ‘Zayn stop.’ Zei ik en liep naar de keuken. Ik pakte mijn spullen dit keer normaal in en keek na of ik alles had. ‘Het is nog een half uur?’ Zei Zayn die ondertussen tegen de deurpost aanleunde. ‘Ja, ik had aan Liam beloofd dat ik in de aula ging zitten als hij klaar was.’ Hij rolde met zijn ogen. ‘Sluit de deur als je weggaat.’ Zei ik. Op naar de eerste schooldag. Ik zuchtte en begon te rennen.

Reageer (3)

  • Partyhard

    Haha gezellige boel daar :'D xx

    1 decennium geleden
  • enjoylife

    Nou leuk zijn dien met elkaar ;o Hahahah Xxx

    1 decennium geleden
  • juststayy

    verder (: xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen