Foto bij Hoofdstuk 5 "De Host Club Krijgt Een Manager  "

De dag begon normaal maar on de middag kregen we een onverwachte gast. Een jonge dame met ligt bruin haar en haar naam is Renge Houshakuji. Ik kom voor .. zegt Renge die ruw door Tamaki word onder broken voor mijn nartuurljk zegt Tamaki trots. Nee jij ben maar een in zich zelf benomen prins zegt Renge ik kom voor hem en ze wijst op Kyouya. Tamaki blijf verbluft en verstijft staan er word door Renge omver gerend die naar Kyouya toe rent. Kyouya bijft ondanks alles Cool en rustig. Welkom zegt hij als Renge voor hem staat. Ze vertel dat ze Kyouya ken via haar game die gebaseert is op de host club. Ze blijf nog al verliefde poging doen maar Kyouya help haar uit de droom door haar de waarheid te vertellen over de Host club en te vertellen dat hij anders is in het echt dan in de game. Renge begrijpt het en vertel dan dat ze ons wilt gebruiken voor een film voor het ware gezicht van de host club. We stemmen in we krijgen allemaal een rol ik speel het wat schuwere persoontje dat ontdek word door de host club en zo een Populaire jongen word. Ik voel Dat Renge me nog al leuk vind want ze probeert steeds mijn aandacht te trekken. Tamaki word hier nog al Jaloers door en ik zie de Tweeling ook een beetje geiriteerd kijken. Na de Film wil ze meer weten over ons en Onze Types. Ze blijkt dit allemaal geweldig te vinden en zegt dat ze hier morgen als nieuwe transstundent Gaat starten van uit Frankrijk. We zwaaien haar liefdevol uit en ik zie een Lach op Renge gezicht. De volgende dag. Vandaag geen Thema maar een gewone dag Ik zie Renge praten met Kyouya het zie er nog al serieus uit.Als ik er heen wil lopen word ik tegen gehouden door een groepje meisje waar mee ik een gesprek begin en ze koffie en gebak aan bied. Het loop de zo zijn gangentje vandaag. Tot iedereen om half 4 vertrek en Renge achter blijft. Ze straal en wacht tot we allemaal zitten en vertel dan dat ze onze nieuwe Manager word. Nu weet ik meteen wat ze met Kyouya aan het bespreken was. Ik stem net al de rest in met deze mededeling en lach. Renge lach ook en loop dan de kamer uit tot morgen zegt ze met een lachje en weg is ze. Nou een nieuwe Manager in de host club ik verbaas me wat dat ons nog breng .

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen