IK HEB VAKANTIE ;D

Een kwartier voordat Liam pauze had zat ik in de aula. Ik haalde mijn boek van latijn boven en besloot uitgangen te herhalen. De tijd ging snel om totdat ik mij dood verschrok door de bel. Ik besloot mijn boeken op te ruimen omdat het hier dadelijk vol stond met leerlingen. Niet veel later kwam Liam aangelopen en ik zwaaide vrolijk naar hem. Hij kwam langs mij zitten. ‘Hoe ging het met Zayn?’ ‘Goed.’ Mompelde ik. ‘Hij is gelukkig wel niet boos op je, dat kwam omdat hij dronken was. Maar genoeg over mij. Hoe bevalt de school je?’ ‘Leuk, ik zit in klas 4SB.’ Ik slikte even. ‘Dan zit je bij Zayn in de klas.’ Veel tijd om te antwoorden had hij niet want er kwam een jongen bij ons zitten. ‘Niall toch?’ ‘Ja, Annelies toch?’ Ik grinnikte even. ‘Ja.’ Het was een beetje een dood moment totdat Axelle bij ons kwam zitten. Ze stelde zich voor en draaide zich om naar mij. ‘Waar was jij gisteren zo opeens?’ Vroeg ik met een grijns. ‘Ik was met Louis mee naar huis.’ ‘En?’ ‘Hij is mijn vriendje!’ Gilde ze maar ik drukte snel mijn hand op haar mond omdat de halve school naar ons keek. ‘Oh lieverd, ik ben zo blij voor je.’ Liam en Niall bekeken ons raar. ‘Daar heb je hem toch al.’ Hij kwam op ons af samen met Zayn en Harry. Louis en Axelle begonnen uitgebreid te zoenen voor mijn ogen. Met als kotsgeluiden als gevolg. Zayn ging tegenover mij zitten maar ik gunde hem geen blik waardig. ‘Niall en Liam zitten bij jullie in de klas.’ Zei Axelle. ‘Dan moeten jullie de battle winnen, dan kunnen jullie samen met ons naar Spanje.’ Zei ik trots over mijn idee. ‘Dat is wel een goed plan ja.’ Antwoorde Harry. ‘Wat hebben we straks?’ Vroeg Axelle. ‘Eerst een uur wiskunde en de volgende 3 uur intensieve dans training.’ Ik zuchtte even. ‘Dat wordt zweten.’ Mompelde ze. Niet veel later ging de bel. Ik pakte mijn spullen en liep samen met Axelle naar de klas. ‘Ik vraag mij af wie we dit jaar hebben.’ Zei Casper. ‘Ik heb gehoord mevrouw Jacobs.’ Zei ik. Meteen was de hele klas stil. ‘Wat?’ Riep Wouter door de klas. ‘Ja, we zullen het moeten overleven.’ Zei ik, net op het moment dat mevrouw Jacobs binnen. ‘Als die storm ooit over ons land komt.’ Zei ik subtiel. ‘Goedemorgen klas. Ik ben jullie klassenleraar voor dit jaar.’ Ik keek even bang naar Axelle. In het eerste middelbaar was zij mijn klassenleraar ook, en sindsdien heeft ze een enorm hekel aan mij. Ik was niet echt 1 van de makkelijkste leerlingen. Na een uur van uitleg over dat we ons moesten gedragen, de stage die we hadden gewonnen en over de voorstelling op het einde van het jaar was het dan eindelijk tijd: de eerste dansles van het jaar!

Reageer (2)

  • enjoylife

    Hahah geweldig verhaal C: Xxx

    1 decennium geleden
  • juststayy

    Louis en Axelle begonnen uitgebreid te zoenen
    geweldig ;p
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen