Foto bij Prologue

Waarom?
Waarom heeft ze dit voor mij verzwegen?
Of beter: waarom hebben ZE dit voor mij verzwegen?
Ik heb toch het recht om het te weten?
Als 17-jarig meisje heb je toch het recht om te weten wie je echte vader is?
Zoiets zou je moeder toch tegen je moeten vertellen, zoiets zou je toch niet zelf teweten moeten komen?
Dachten mijn moeder, vader en stiefvader (blijkbaar) nu echt dat ik zo stom was? Dat ik het nooit teweten zou komen?

En als je er dan achterkomt, doen je moeder en stiefvader alsof ze van niets wisten! Dan word je echt helemaal zot. Algoed begint morgen de zomervakantie, en kan ik op zoektocht gaan met mijn vriendinnen. Die me wel geloven. Dat zijn teminste normale en goede mensen. Dat kan je van die drie niet zeggen. Dat mijn echte vader nooit contact met mij heeft opgenomen snap ik ook niet. Ik ben 17 jaar, en ik heb nog nooit met hem gesproken, ik heb hem nog nooit gezien, aangeraakt, geknuffeld en noem maar op. Maar waarom heeft hij mij laten zitten. Waarom zijn mijn echte ouders uit elkaar gegaan? Heeft mijn vader mijn moeder verlaten, of andersom?

Het enige wat ik heb is zijn naam en een paar adressen waar een Christopher Maene woont. Allemaal in Londen, hij moet dus in Londen wonen. Mijn echte vader. De man waar ik zou moeten mee hebben gespeeld vroeger. De man die mij verhaaltjes voorlas voor het slapengaan. De man die mij troostte als ik weende. Maar dat heeft hij nooit gedaan! Wat is er allemaal gebeurd vroeger dat ik niet weet, en heel graag wil weten?! Uit mijn moeder krijg ik geen zinnig woord, die blijft alles ontkennen en zegt dat Alain mijn echte vader is. Terwijl ik weet dat het niet zo is! Daar begon het allemaal mee...

Reageer (4)

  • Esloves1D

    I love it! <3 New Abbo
    snel verderr! <3

    1 decennium geleden
  • MetalHeadBVB

    mooi snel veder! love it! xx

    1 decennium geleden
  • HellsxAngel

    mooi geschreven
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Lolzzzz

    wow havy
    ik ken mijn pa ook niet...
    snel verder (ook bij breack)


    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen