Foto bij XXVI. call for war

kuttitel, ik weet het..

Dagmar kwam me halen, ik stond boven aan een berg. Het leek me beter mijn eigen huis te ontvluchten.. veiliger voor het huis zelf, en voor de andere bewoners. Ik merkte zijn gave om me heen, een buis die me niet erg veel bewegingsruimte gaf. Ik zuchtte en maakte er een gat in met zijn gave.
'Je trucjes werken niet op me.' zei ik kortaf. Hij knikte.
'ik moest gewoon weten dat je wist dat ik kwam. Sommige vampiers handelen vanuit een schrikreactie.' zei hij. Ik wist wat hij bedoelde.
'En waarom zou ik ooit bang geweest moeten zijn voor een -toen nog- mensen meisje?' vroeg ik hard.
'Genoeg, Elisabeth!' RIep Marcus. Dat was Dagmars bedoeling geweest, me genoeg afleiden zodat ik Marcus niet zou horen. Ik keek naar de grond.
'Je bent verdorie de Vampire Princess, hoe haal je het dan in je hoofd om weg te gaan zodra je niet meer helemaal zeker bent?' vroeg hij hard. Ik knikte, hij had gelijk. Het was de bedoeling dat ik een beetje leiding gaf, op zijn minst. Ik was het "uitgangbord" van de vampierwereld, ook al klonk dat verschrikkelijk verkeerd.
'We hebben voor het moment ergere problemen dan een meisje dat bang is van haar schoonmoeder in spe.' zei Marcus hard. Aan zijn gezichtsuitdrukking te zien, was het inderdaad heel erg. Anders zou hij nooit zo uitgevlogen zijn tegen me. Ik geloof dat dit de eerste keer was dat hij boos was op me, of het toch zo duidelijk liet merken.
'Hoe zit dat nu met mijn superheldending?' vroeg Dagmar plots. Terwijl we terugvlogen naar het kasteel, keek Marcus hem spottend aan.
'Dat ding mag je in de kast laten hangen, je gaat er niet veel meer mee bereiken.' schimpte hij. ik keek mijn grootvader verbaast aan. Als zelf dat niet meer zou kunnen helpen, dus moest het wel verschrikkelijk erg zijn.
In huis stond iedereen verzameld rond de tv. Hij was uit, maar iedereen staarde er nog naar, stil in gedachten. Carlisle knikte naar me toen ik binnenkwam. Hij leek me nog het meest van al als een echte prinsess te behandelen. Niet meteen wat ik leuk vond, maar goed...
'Wat heb ik gemist?' vroeg ik. Het leek alsof je plots een kanonschot loste in een ruimte met mensen die voor het eerst konden horen. Iedereen keek geschrokken op. Nessie glimlachte en nam mijn hand vast; door haar gave toonde ze me een speciale nieuwsuitzending die ik door mijn onverantwoordelijke, koppige gedrag gemist had.
Dames en heren, een aantal dagen geleden werden wij mensen ons bewust van het feit dat vampiers niet enkel in sprookjes of oude legendes voorkomen. De Vn-veiligheidsraad heeft een gesprek gehad met de zogenaamde "vampire Princess" in de hoop om tot een vreedzame compromis te komen over hoe de dreiging opgelost moet worden. VOlgens haar gaat het om een soort terroristische groep die de mensheid tot slaaf wil maken. Ondanks de verzekering dat zij en haar troepen het probleem zouden bestrijden, heeft de raad achteraf toch beslist dat de vampiers een gevaar voor de samenleving zijn. Daarom heeft men beslist de oorlog te verklaren aan de vampiers...
De oorlog verklaren aan de vampiers. Nooit in zijn lange geschiedenis had de mens ooit een grotere fout begaan. Dat was het laatste wat ze konden gedaan hebben om zichzelf te redden. Misschien was Emmetts plan inderdaad beter geweest; de mensen zeggen dat ze gewoon flink aan de kant moesten zitten terwijl wij de problemen oplossen.
'Dat zou je geen haar beter gemaakt hebben dan onze tegenstanders, dat weet je toch?' vroeg Edward.


@Lajoie; we zullen zien ;D
@Sofieeeke; poging om onopvallend te zijn.. mislukt ;D
@Florreke; bedankt ;D

Reageer (5)

  • BloodySky

    VERDER (H)
    (Ik ben een beetje te moe voor een degelijke reactie, sorry!)

    1 decennium geleden
  • harryisnietecht

    Voor geen enkel vak gezakt (yeah)

    Lily doet idd een beetje stom, net alsof ze de Hulk is of zo...

    Marcus is mega-leuk als hij zo doet *wil hem stiekem als grootvader en Carlisle dan als vader*

    Dagmar in zo'n superheldenpak? *gaat strijk* IK WIL DAAR EEN FOTO VAN!

    Die mensen zijn dom, en ik haat het dat zo'n een kleine minderheid mensen de beslissingen neemt voor iedereen. Mensen kunnen niet zonder vampiers en vampiers niet zonder mensen! Waarom maken ze geen afspraken met de vampiers dat ze hen voeden via een wereldwijde donorbank of zo? en de vampiers helpen hen dan met andere zaken. (hoera) (Nu ben ik echt aan het doordraven... :$)

    1 decennium geleden
  • Sofieeeke

    OMG ik ben een mens (hoewel mijn ouders zeggen altijd dat ik een aap ben maarja) en mensen doen stom en maken stomme beslissingen xD
    stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme stomme domme stomme dommme stomme domme mensen (in dit verhaal alleszinds)
    ps. VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    pps. VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    VERDER!!!
    (subtiel en onopvallend gebracht nietwaar? :))
    ppps. JIJ MOET SNEL VERDERGAAN WANT JIJ BENT SUPERGOED IN SCHRIJVEN EN ANDERS KOMT DE AMERIKAANSE ANANASMAFFIA SAMEN MET DE RUSSISCHE AARDAPPELPUREEMAFFIA EN DE PAKISTAANSE WCPAPIERMAFFIA OP JE AF!!!

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Humans are so F*king stupid! snel verder!!

    1 decennium geleden
  • katl1

    Domme mensen...
    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen