Foto bij Jan's rot streek

Ownee, Je weet al wat er gebeurt denk ik?!! Kijk naar het plaatje!! En zet een reactie.

Ze bent rustig aan het zwemmen als.....
"Ahhhhh" Je had net gegeten en dan moet je normaal een uur w8en voordat je weer mag zwemmen. Maar dat heb je niet gedaan. Je staat op en kijkt naar je lichaam. Je zit onder de Bloedzuigers!!!!! Ahhh je rent over het strand heen. Jan haalt zijn foto camera te voorschijn en hij maakt een paar kiekjes van Sindy. Je wordt boos als je dat ziet!! "Jan help me dan ff!!!" "Ja zo Sindy eerst nog een paar achtelijke foto's van jou maken. Die zet ik dan op het internet en verstuur ze naar je moeder." En Jan lacht om zijn eigen grapje. Je rent weer het water in. Je maakt een hard bommetje en de bloedzuigers vliegen van je lichaam af. Ahh het doet pijn. Je ziet overal bloed. Maar dat komt niet alleen van jouw. Je tilt je voet op en gilt. Je bent op een paar bloedzuigers gaan staan. Je zit ook onder het bloed van je eigen armen. Je gaat dieper het water in tot dat je niet meer kan staan. Je gaan met je armen pijnlijk langs je wondjes. Het prikt. Als je terug wil gaan, zie je allemaal kleine vissen onder je weg zwemmen. Je kijkt achterom en je ziet een vin. Van een haai!!! Je probeert zo snel mogelijk weg te zwemmen. Je kijkt naar het strand maar je ziet Jan niet meer. Iets pakt je bij je been en.....



"Ahhhhh!!!!!!!!" Je gilt het uit van de pijn. Je voet en je onderbeen.
Huh?! wacht is even. Je hebt helemaal geen pijn. Geen wond, bloed niks niet!! Je kijkt achterom en Jan komt boven water. Hij heeft een Haaienvin op zijn rug geplakt. Je loopt helemaal rood aan. Je wilt zo snel mogelijk het water uit.

Even later sta je op het strand. Jan zit in de verte in de zee. Hij speelt haai en hij vond het erg grappig net. Je gaat liggen. En je valt een in slaap totdat............




Nou dat lees je dus in het vervolg:D

Reageer (2)

  • daredreaming

    Whahaa,,
    Arme sindy..
    kga snel verder lezen!

    1 decennium geleden
  • nerveus

    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahaha!!!!!!

    Jan speelt voor Haai! Met z'n haaien vin! Wat is Sindy toch een zielepoot! Jan Rulz!!!!!!!!

    Jan is goed! Hij moet die foto op internet zetten! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    I love Jan! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen