Foto bij [Chapter 10] Not able to think.

Hope u will like it! (flower)

Zijn handen verspreiden een warmte door heel mijn lichaam, zijn ogen kijken me lief aan en zijn duimen strelen zacht door de stof mijn huid.
'What's your name?' breng ik zacht en moeizaam uit.
'L', zegt hij met een geheimzinnige glimlach.
'And what does that stand for?'
Zijn mondhoeken krullen licht omhoog, voor zijn volle lippen iets uit elkaar wijken om zijn naam over zijn lippen te laten rollen. 'Liam'.
Ik voel een siddering van enthousiasme door mijn lichaam schieten.
Hij buigt naar voren en brengt zijn lippen dicht bij mijn oor. Zo dicht, dat ik ze bijna tegen mijn oorlel kan voelen.
'You look beautiful tonight', fluistert hij zacht.
Zijn adem strijkt langs mijn oor, langs mijn haar en zorgt voor een laagje kippenvel.
Hij gaat langzaam weer wat naar achter, zodat hij in mijn ogen kan kijken. Ik krijg geen woord over mijn lippen, hoe graag ik hem ook een simpele 'thank you' wil geven.
Ik besluit maar mijn hoofd op zijn schouder te leggen en te genieten van zijn lichaam tegen het mijne. Zachtjes schuifelen we verder op de muziek. Genietend van alles waar op het moment van kunnen genieten.


Heel de dansvloer staat vol met schuifenlende mensen, maar mijn ogen zien maar één koppel. Haar jurkje past precies om haar slanke lichaam, haar bruine haar prachtig opgekruld en haar make-up past precies bij haar persoonlijkheid. Niet opvallend, maar als je het opmerkt, heel mooi. Ik voel mijn mondhoeken omhoog krullen wanneer ik naar haar kijk. Wanneer ik naar de jongen naast haar kijk, voel ik een steek in mijn hart. Een verloren traan loopt vanuit mijn ooghoek over mijn wang. Ik veeg hem snel weg en draai mijn hoofd van het koppel weg.

Als het nummer afgelopen is, besluit ik wat te drinken voor ons te gaan halen. Eenmaal wachtend op de twee champagne glazen, komt Niall naar mij toelopen.
'Where were you?' vraagt hij. Ik hoor in zijn stem een tikje bezorgdheid doorklinken.
'Dancing with Liam', antwoord ik.
Niall kijkt om zich heen. Ik draai mijn ogen naar Liam en laat mijn mondhoeken omhoog krullen. Hij beantwoord mijn lichaam door charmant terug te lachen.
'Aha', zegt hij langzaam. 'Have a nice evening, Miss Dessing.'
Met die woorden verdwijnt hij snel de menigte in en verlies ik hem al snel uit het oog. Veel maakt het me ook niet uit, want op dat moment krijg ik de drankjes en kan ik terug, om weer te verdwijnen in mijn eigen paradijsje.



[Thanks to everyone who has given me kudo's!
and, especially, reply's, I just love to read them! (flower)]

Reageer (7)

  • ProudAlien

    Omg dit is eht zo mooi geschreven!
    Ik denk ook dat die Liam geen Liam is..
    Snel verder! (flower)
    Xxx'

    1 decennium geleden
  • Karrueche

    W-a-u-w... <3

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    super mooi geschreven!!!
    Snel verder (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • WhereWeAre

    Oké die Liam die zegt dat hij Liam is, is Liam niet want Liam heeft geen groene ogen. Dat is mijn logica :P

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Fabienaa

    je schrijft goed!
    snel verder??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen