"Eeeeya!!," hoor ik mijn vriendinnen roepen als ik het schoolplein kom opgewandelt. Gauw ga ik bij hun staan en samen beginnen we te kletsen over de gekste onderwerpen die je je maar kan bedenken. Ik ben echt blij dat ik hun heb. Ik zou niet weten wat ik zonder hen zou moeten. Eventjes later gaat plots de bel en loop ik snel naar lokaal 1250, het biologielokaal. Enthousiast begint onze leraar, meneer Minten, te praten over de voortplanting van planten en als ik eerlijk moet toegeven interesseert het mij helemaal niet. Zuchtend draai ik mijn hoofd en kijk door het raam naar buiten, recht op het schoolplein. Opeens komt mijn ex Jordy weer binnen in mijn gedachten. 3 Weken geleden had ik met hem eventjes iets gehad. Hij was zo lief voor me, maar toch wist ik ergens dat het een foute jongen was. Zo was hij al een keer buitengegooit uit school, haalde hij slechte punten, rookte hij, en ook moest ie voor de jeugrechter komen, omdat hij betrapt was met weed op zak, maar toch op de één of de andere manier wilde ik hem niet kwijt. Ik kwam echt goed met hem overeen. Het enige waar ik een beetje bij twijfelde was toen hij om naaktfoto's vroeg, maar uiteindelijk had ik hem er toch een paar gestuurt. Als ik er nu aan terug denk, heb ik een beetje spijt dat ik die foto's heb gestuurt, maar oké hij heeft beloofd dat hij er niets mee ging doen, dus dan zal dat wel zo zijn zeker? Toch??...

Reageer (4)

  • AnimeFan07

    aaargh, als dat echt gebeurd is...afschuwelijk

    1 decennium geleden
  • Aveline

    +Abo.
    Is dit serieus jou overkomen?
    Omg..

    xx

    1 decennium geleden
  • Rhun

    mijn abo heb je, ben benieuwd.

    1 decennium geleden
  • Refined

    Wow...
    Wil je snel verder gaan? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen