Foto bij -Twenty-four.-

Tell me somethin that nobody else knows,
And think about it just as soon as the door closes.
Tell me a secret baby,
Tell tell tell me a secret baby.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • agirlx

    hahahaha xd
    ze weet het tenminste nu xd

    1 decennium geleden
  • 1Dloveeer

    seriemoordenaar hha ongeloofelijk:) je moet er maar op komen eh hha(baby)I'm back (hoera) woehoe,ik had dus internet voor 50 uur gratis of zoiets,maar ik met mijn stomme kop was mij vergete uitlogge(that's me) dus veel heb ik aan die 50 uur niet gehad(A)En de enige reden wrm ik mij niet verstopt heb toen we terug nr huis gingen was omdat ik anders je verhaal niet meer kon lezen dus hier ben ik back in belgië woehoe ( dat was een zeer sarcastische woehoe(baby))Ik bedoel dr was het 32 graden en hier regend het alleen maar (huil)( dat was zoals altijd weer super onnuttige informatie(baby),volgens mij als er ooit een job wordt uitgevonden die onnuttige informatie geven is jep dat wordt mijn job:D) ok maar nu ga ik echt zwijge(zip) dit is volgens mij mijn langste en domste reactie ever but he that's me(A)
    ok ik ga nu je verhaal verder lezen (doeg)
    ps: je verhaal is gwn echt fucking amazing(H)
    xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    verder en abo erbij

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    geniaal

    1 decennium geleden
  • Chanson

    Seriemoordenaar...
    Ja dat klopt wel...
    Één blik op hem en... BOEM! dood.
    Tja... What am I supposed to say now?
    O wait I know... I'm going on vacation so I will miss my daily humour chappie story personal Belgian person. Wow. No but really. I will miss you Boo.
    Love yaa xx
    (misschien heb ik wel WiFi naar wss is die niet zo sterk)
    (ik ga wél doorschrijven in de vakantie)
    okee nu ga ik je echt verlaten doeeeg (K) (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen