Foto bij Abraxas Malfidus

Harry en Ron liepen door het verboden bos .'Daar zijn ze!'riep harry naar Ron.'Oké!'riep hij terug en pakte zijn toverstaf.Harry en Ron verstopte zich achter een boomstronk.'Sneller idioten het licht hier ergens!'hoorde ze een stem commanderen.'Ja dat is Malfidus.'zei Ron.'Meneer..'zei een man.'Laat het iets nuttig zijn deze keer of anders...'zei Malfidus.'Ja...dat is het.'De man had een klein zwart steentje vast.'Geweldig.'zei Malfidus met een fonkel in zijn ogen.'Geweldig!Onze familie eer zal spoedig hersteld worden.Ga nu aar jullie zijn hier nutteloos.'zei Malfidus en hij stond nu helemaal alleen in het bos.Of toch niet helemaal alleen.Ron sprong recht.'Nee!'zei harry nog snel maar het was al te laat.'Wij hebben je leven gered en nu doe je dit!'riep Ron.'Ah ik dacht al waar de rooie bleef dus die Potter is hier vast ook komt hij zijn stafje halen?'zei Malfidus plagend.'We hebben je leven gered.'herhaalde Ron.'Mijn moeder heeft potter ook een gunst bewezen of ben je dat vergeten?'zei Malfidus.'Jij ...jij.'zei Ron en wouw op hem uit vliegen.Maar Harry sprong er tussen.'Nee Ron niet doen.'zei hij.'Ah dus Potter is er ook.'zei Malfidus.'Net een reünie.'zei hij.'Spijtig dat ik niet kan blijven.'Plots kwam er een bezem aan vliegen.'Baai.'zei Malfidus.'Godver!'vloekte Ron.

Ten huizen Malfidus

Malfidus kwam aangevlogen op zijn Nimbus 2001.'Wel Draco goed zo jonge van me en geen minuut te laat.'zei Lucius en keek op zijn klok.Er was een jaar verstreken maar hij zag er nog steeds vreselijk slecht uit.'Zo meteen komt je moeder thuis we moeten snel zijn.'zei hij.'We doen het in de woonkamer.'zei Draco.En ze liepen er naartoe.Lucius deed de deur dicht en draaide hem op slot(voor het geval dat deed hij er nog een spreuk op ook).'Weet je hoe hij werkt?'vroeg Lucius.'Euh nee.'zei draco.'Geef hier ...Als ik nu eens ...'mompelde Lucius.Draco keek hem raar aan.Plots gebeurde er iets ongelooflijks(zelfs voor een tovenaar).'Wat....'Plots stond Abraxas Malfidus in de woonkamer.'Vader.'zei Lucius.'U bent terug...'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen