Harry en Ron kwamen terg bij Anderling.'En?'vroeg ze.'We waren te laat hij is weg geraakt.'zei Harry somber.'O...wat wouw hij dan?'vroeg ze.'De steen der wede kaar die ik vorig jaar in het bos heb laten vallen.'zei Harry.'Ja maar wie willen ze terug?'vroeg ze.'Iemand van de familie mafidus denk ik.'zei Ron.'Hij wouw de familie eer herstellen.Of dat zei Malfidus tocg.'zei hij.'Ze zouden toch niet...?'vroeg ze zich luid op af.'Wat ,professor ?'vroeg Harry.'Niets Potter,niets om je druk over te maken.'

Ten huizen Malfidus

'Vader...'herhaalde Lucius stil.'Waar is mijn staf?'vroeg hij meteen.'Die hebben we niet vader.'zei Lucius en zijn stem trilde.'Hoe bedoel je,dacht je dat soms dat je me nooit terug zou kunnen roepen soms?'zei de man met een luide stem.'Nee vader,neen.We vonden hem niet en ...'zijn vader nam het weer over.'Wat hoe durven jullie...?'Lucius stond op.'Maar we hebben wel dit...'zei hij en pakte de stok van Harry.'Wel wel .'zei de man en hij pakte de stok.'Hm..hij is sterk...en heeft een...feniks veer in zich.'zei de man alsof hij een toverstaf kenner was.'Ja vader hij is van Harry potter.'de man hoorde niets hij had het te druk met de stok te bestuderen.'Ik haal wel wat thee om het gezellig te maken.'en Lucius sloop de keuken binnen.'Jij!'riep de man naar zijn kleinzoon .Draco schrok zich bijna dood.'Ja ..opa?'zei hij.'Jij bent ook niet veel belovende voor de familie.'zei hij.Draco slikte.'Wel waar is je moeder jongen ?'vroeg hij.'Draco gaf geen antwoord.En hij had geluk dat zijn vader net in de woonkamer kwam met de thee.'Suiker ?'vroeg hij.'Nee ik drink mijn thee zwart weet je dat dan niet meer Lucius.'Lucius schonk snel de thee in,en Draco's opa dronk het kopje in een keer op.'Nog alsjeblieft .'en hij duwde het kopje naar zijn zoon.Lucius schonk snel weer in.'Jij ook draco?'vroeg hij.Maar Draco zweeg.Hij had een knal gehoord.Net als iemand die verschijnselde.Oo nee!Dacht Draco.Moeder!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen