Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 38

Vanuit Shelly Roze van Uit Lucas

Lilly Loop gelukkig door. Aan Lilly zeg ik Misschien klink die idioot maar Lilly vertelde Me iets over Jou en dat kan ik gewoon niet geloven. Als Danny er net op wil in gaan Ploft Lucas naast me neer. Ik lach naar hem en Lucas begroet mij zo als gewoonlijk vrolijk. Dus Lilly heeft tegen jou iet s gezegd over Danny vraag Lucas. Ja maar ik geloof haar wel want ze is mijn beste vriendin maar het gaat er gewoon bij mij niet in dat Danny zeg ik. Dat ik wat vraag Danny die zich naar me toe buigt. Dat jij moppel ik Gelukkig hoe ik mijn zin niet af te maken want op dat moment komt floortje naar me toe die me mee trekt.Ik weet wel bijna zeker dat Lilly aan Shelly heeft vertel dat ik verliefd op haar ben zegt Danny tegen me.Ja dat zou kunnen maar Shelly vind dit volgens mij nog al raar zegt ik terug. Ja misschien ze snap gewoon niet waarom ik haar leuk vind denk ik zegt Danny. Ja denk ik ook jij ben voor Shelly ook nog nooit echt verliefd geweest dus best begrijpelijk zeg ik. Ja Klopt maar Shelly is ook anders dan andere meisje ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen zeg Danny geiriteerd en Boos te gelijk. Lucas ik denk dat ik het wel snap en ik ben ook blij dat jij de ening ben die weet dat ik Shelly leuk vind. Ja dan kan ze er niet perongelijk achter komen k had het Lilly nooit moet vertellen. Ja maar als Shelly het weet of nou niet weet je moet er met haar over gaan praten en snel. Waarom zegt hij dit als Danny er met Shelly over gaat praten dan hebben ze binnen de kortste keren verkering. Bedank dat ga ik denk ik doe zegt Danny ik ga haar zoeken en ik vertel haar de waarheid ik vertel je alles al ik iets weet doei en weg is Danny.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen