Foto bij O31 || Charlotte Rosaline Stewart

~You wish

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • AstridMalik

    Who is the secret guest?’ joelde een jongen door de klas. ‘Quiet, Francisco!’ vanaf dat stukje wist ik dat het over Francisco Lachowski ging
    (A) hihi ok,snel verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • 1Dancer

    Als Charlotte hem niet wil dan offer ik me wel op hoor!
    Hij is kna-ap!!!
    Oke gwn snel verder schrijven ok? Ik heb geen inspiratie om een lange reactie te schrijven (:
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Meeh schande ik ken hem niet
    sorry Ellen
    Nu direct naar gooogle hem opzoeken
    haha die Yaëlla, ze moest eens weten

    en Charlotte heeeft zoveeel succes bij de boys?;d

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Mooooii,,(H)

    Hier ben ik dus weer. Op mijn stoel voor de laptop. Moet toe geven een beetje misselijk. Vertel daar zo meer over!
    Ik heb mijn moeder zo ver gekregen om het toe te laten dat ik weer voor de laptop mocht!(yeah)
    Dus hier ben ik dan!
    Zal nu even vertellen hoe het kwam dat ik misselijk ben geworden.
    Ook al zou je dat eigenlijk niet willen weten..
    Maar ik ben dus naar de kermis geweest.
    Ik kwam 2 vriendinnen tegen en die vroegen me als ik ook in de bank wilde.
    JIJ: What The.. Is 'de bank'
    IK: Dat zal ik even vertellen voor je!
    JIJ: Oke, ik wil het weten!(lol)
    Nou, dan heb je een soort bank en die is in allemaal stoeltjes verdeelt. Als je erin gaat zitten dan krijg je een ding om je heen.
    En dan gaat dat ding draaien en dat gaat dan zo 40 keer rond ofzo.
    En het gaat best wel erg snel en je word er heel erg snel misselijk van.
    Ik ben daar 4 keer in geweest.
    Daarna gingen we even wat proberen te grijpen, alleen daar kregen we niks te pakken...:@
    En toen we dat hadden gedaan gingen we even wat drinken halen en toen moest 1 van mijn vriendinnen weg.
    Toen ging ik en mijn andere vriendin naar de schuifers.
    JIJ, What the.. is ´de schuifers?'
    IK: Dan moet je eerst voor zoveel euro's, zoveel munten halen en dan zoek je een automaat op en dan gooi je daar muntjes in. In die automaat zitten muntjes die je erin kan gooien en punten en voor die punten kan je weer prijzen krijgen.
    Dus dan gooi je een muntje erin en dan is de bedoeling dat die muntjes en vooral punten in een gatje vallen en die krijg je dan.
    Ik en mijn vriendin hebben daar verder al ons geld wat we over hadden aan uit gegeven. We hadden echt veel geluk! We hadden ongeveer in totaal, 42000 punten. Dat hebben we gedeeld.
    Maar nu ga ik even over dit hoofdstukje hebben want ik heb het nu alleen maar over mijzelf. En dat is totaal niet de bedoeling!

    SOOOOOOOOONGGGGGGGGGGGGGGG:

    Me Like That Song!!(lol)
    En ook van Tanner Patrick.
    Eum, misschien is het heel erg slecht wat ik nu dus zeg maar, wie is Francisco Lachowski?
    Ik heb nog nooit van hem gehoord...
    JIJ: WAT? WAT ZEG JE NOU???:O
    IK: Sorry...
    Dus, eum. Wie is hij?:$

    Hoooooffddddstuuukjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:

    Oke, zoals altijd moet ik even door het huis stuiteren van blijdschap omdat er weer een nieuw hoofdstukje is!
    Dus dat ga ik nu even snel doen..
    _________________________________

    Zo, gedaan. Mijn ouders zijn gelukkig niet boos geworden.
    Nouja, dat kan ook niet echt want ze zijn nu niet thuis!(Y)
    But i like dit hoofdstuk echt!
    Ik denk het zelfde als Yaëlla -Ok al zou ik z'n persoon nooit gelijk willen geven-
    Ik denk dus dat One Direction die secret guest is!
    O, mijn droom dus.
    Dat 1D bij ons op school komt zingen!
    Ze zullen eerst schrikken denk ik voor wat voor domme school wij hebben.
    Maar dan zit ik te luisteren naar die goddelijke stemmen van ze en dan zijn ze later klaar met zingen en dan stroomt iedereen de zaal uit en dan loop ik er wat achteraan en dan voel ik ineens een hand op mijn schouder. Kijk ik om. Zie ik de 2 gezichten van Louis en Niall. Ze vragen waar de wc is en die wijs ik hun aan. Als dank krijg ik een reisje aangeboden naar België en dan gaan hun met me mee. Dan gaan we even langs joun huis en dan word Niall op het eerste gezicht verliefd op jou. En dan krijgen jullie wat en dan gebeurt precies het zelfde bij mij en Louis. En dan liggen we de avond in de armen van onze boy te slapen!

    Kudooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootjeeeeeee(flower)

    X

    1 decennium geleden
  • Salute

    Super!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen