Foto bij 01. Haily Carter's POV

heel slecht eerste stuk,is maar gewoon om te beginnen (: T-de jongens komen er in de volgende stukken in (:

"waar is m'n tas? Die grote rode met die bloemen?!" riep m'n tweelingzus Lizzy toen we net in ons nieuwe huis aankwamen. "Lizz,serieus,doe even rustig,we zijn nog maar net binnen" zei m'n andere zus Amber geïriteerd. We waren net verhuisd naar Glen Roy,Melbourne,Australië. We woonden eerst in Engeland. De kans dat we hier lang zouden blijven wonen,was niet heel groot. We waren al heel vaak verhuisd. Zo was Amber geboren in Manchester,de uk,en waren ik en Lizzy 2 jaar later geboren in Duitsland. Daarna zijn we ook nog in Nederland,Zweden,België,en dan terug naar Engeland,verhuisd. Dus ja,we bleven nooit echt heel lang ergens wonen,wat best vervelend was. Het had allemaal te maken met de job van onze ouders.Lizzy liep de trap op,waarschijnlijk ging ze de grootste kamer al zoeken,zodat dat de haare kon worden. Lizzy en ik waren dan misschien wel tweelingzussen,we waren echt wel 2 verschillende personen. Zij was een echt meisje-meisje,en verslaafd aan jongens. Ik niet,ik had een belofte gemaakt dat ik nooit verliefd zou worden..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen