Foto bij Chapter 5

Pov; Katherine 'Kath' Raven

Ik neem de microfoon aan en wenk Carly. Ze pakt de ander en we gaan allebei op het podium staan. de gitaren schallen door de speakers als de heerlijke intro van highway to hell begint. De shot had me goed gedaan. Sterke drank, oftewel vloeibare moed. Carly en ik deinen mee op de muziek, tot we zouden mogen starten. ‘Living easy, loving free season ticket on a one-way ride’ begin ik. Al snel volgt Carly. We lopen ieder een andere kant op de zaal in. ‘i’m on a highway to hell’ zingen we hard. elke keer dansen we verleidelijk tegen een man aan of op de bar. ik stop even voor de man die ons de shots had gegeven en buig naar voor. ik knipoog naar hem en draai me om, om weer naar het podium te lopen. Carly staat er al, en het refrein begint weer. We hoeven eventjes niet te zingen en ik fluister in Carly’s oor; ‘die met het lange haar voor jou? En die ander voor mij?’ ik zing tegelijk met haar in 1 microfoon en maak oogcontact met de jongens. Weer lopen we op ze af. ‘nu jullie’ zegt Carly meteen als het nummer af is gelopen en de staande ovatie van de andere mannen een beetje weg is geëbd. De man die ons de shots had gegeven staat gelijk op. ‘Ik ben Dean, en dit is mijn kleine broertje Sam’ zegt hij. Ik voel hoe zijn hand om de microfoon in mijn hand sluit. Ik blijf hem vast houden en lach verleidelijk naar hem. ‘denk je echt dat je ons kan verslaan?’ hij krijgt een badboy’s lach. Ik laat hem erdoor. ‘Kat, ik denk dat deze niet wil’ ik kijk naar de man die Sam blijkt te heten. ‘blijkbaar wil je broertje niet, dus moet je het alleen doen’ ik draai me om naar Dean en zet mijn handen op een tafel. De blik van Dean gaat naar beneden en blijft daar hangen. ‘you like it?’ ik bijt wat op mijn lip en ga dan op de stoel van Dean zitten. Carly bedenkt zich geen moment en gaat op de schoot van Sam zitten. ‘vind je het erg?’ ik zie hoe Sam slikt en probeert weg te kijken. Misschien kunnen we nog wel iets van ze winnen, schiet er dan bij me te binnen. Snel probeer ik de aandacht van Carly te trekken, maar ze is duidelijk bezig met Sam.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen