Foto bij The day you saved my life [81]

Ik heb dus geen idee hoe ik het ga goed maken (huil)
Maar het moet gebeuren voor deel 100.. xp (als ik tot daar geraak :X)


Nick is op een date met 1 of ander meisje waarvoor ik nog geen naam heb xD

*Kevin pov* - 1 maand later -
Je staart naar de zwarte ringen onder Sandra's ogen. Ze wiegt Elisha die nu vredig in haar armen slaapt.
"Ik zal wel de volgende keer opstaan."beloof je.
"Je weet dat je toch niet zal wakker worden. Je slaapt als een beer in zijn winterslaap." ze geeuwt eens.
"Kom, ik pak haar over. Ga jij maar slapen."
Ze knikt en geeft je jullie dochtertje. De oogleden gaan eventjes wat naar boven maar ze slaapt verder. Sandra legt zich dankbaar in de zetel en is in een paar seconden al buitenbewustzijn. Je gsm trilt in de zetel. Je kijkt even wat het is. Een Sms van Joe.
Waarom neem je niet op?!
Je moet grinniken. Je had de telefoonkabels uitgetrokken zodat niemand kan bellen en zo Elisha kan wakker maken. Je tikt snel een antwoord en gaat dan verder met Elisha wiegen.

*Nick pov*
"En je zal nooit raden wat hij dan tegen me gezegd heeft!"
"Maar ik kan wel raden dat je het me gaat zeggen."mompel je wat verveeld.
"Hij zei: 'Het is niet omdat ik met je vriendin ga dat ik je dan bedrieg'. En ik was zo van: 'Wat? Dat is JUST hetzelfde!' En toen moest mijn EX vriendin zich er weer eens mee moeien en ging ze van: 'Oh ma moei u er nu eens niet mee! Dit is tussen hem en mij! Jij bent toch zijn lief niet meer!' En ik was van: 'Dit meen je niet! Wij hebben gisteren onze verjaardag gevierd! En jij was erbij! Ik kan dit niet geloven!'..."
Je staart het mens aan dat voor je zit. Wat jij niet kon geloven was dat zij je hier al een uur aan een stuk zit te praten over haar ex en haar vriendin. Je zuchte en knikte weer eens voor ze boos ging worden.
"En weet je wat ik toen heb gedaan, Nick?"
"... Jij hebt hem een mep gegeven?"
"Nee! Dat zou ik hebben gedaan als ik een jongen was, maar ik ben nu eenmaal geen jongen –"
'Neej meen je dat echt?!'
"Dus ben ik fier weggestapt en heb ik al zijn kleren in de fik gestoken."
"Wat?" Je kijkt haar schuin aan.
"Ja."
"Dat.. Dat is toch gek."
"Het is toch beter dan geweld"
"Ben je pyromaan?"
"Wat? Nee!"
Je beloofd jezelf om haar nooit bij je thuis uit te nodigen. Ze kijkt je wat boos aan en eet dan verder. Haar eten moet koud zijn van al dat praten. Jouw bord was al lang leeg.

Reageer (6)

  • FCMCandFCB

    Leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk

    verder

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Hahaha x'D
    Super, snel verder!

    1 decennium geleden
  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • LiveInLove

    Snel verderrrr!!

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ohmygod ><
    Snél Verder_O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen