Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 40

Vanuit Danny Groen en Vanuit Lucas Blauw

Ze is dus verliefd op Lucas ik wist het wel dacht ik bij mezelf ik kijk Shelly aan. Zeg het niet tegen Lucas zegt Shelly rustig tegen me. Ik zie dat Shelly erg op gelaten is en antwoord ok ik zeg niks. Ik zie Shelly Me lachend aan kijken. Dan Ga ik maar vervolg ik tegen Shelly. Ik wil weg lopen maar Shelly hou me tegen. Dan het spijt me echt zegt Shelly tegen me. Ik woel haar door haar krullen al goed ik had al een tijdje zo gevoel dat je Lucas leuk vond zeg ik rustig tegen Shelly. Ok dan is het goed zie je nog hé zegt Shelly als ze mij los laat Ik loop weg en ik zie dat Shelly naar me zwaait aan mijn verliefd verander ik niets roep ik nog tegen haar al ik de bos in verwijn. Dat weet ik hoor ik Shelly stem roepen terwijl ik door loop. Als het bos weer uit loop zie ik Lucas staan. Hey Danny en roep ik tegen hem . Eerlijk hoop ik dat hij geen succes heeft gehad wat best gemeen is maar ik laat niks merken van die gevoel. Ik zie dat Danny gezicht betrek tot grimas. Ik weet zeker dan Shelly Danny vertel heeft wat hij in het begin van het school jaar al wist (Ik Ben verliefd op Iemand anders). Maar als het Danny niet is dat had ik al die tijd gedacht. Danny benaderde ik Hem rustig wat is er gebeurd vervolg ik als hij niks zegt.Als ik het vertel dat Shelly een ander leuk vind wilt Lucas vast weten wie het is en ik kan niet tegen hem liegen bedenk ik me zelf. Ze was al verliefd op een ander jongen zegt ik toch maar tegen Lucas. Lucas kijk me begrip vol aan wie dan vraag hij. Ik kijk hem aan en haal mijn schouder op. Ok dus je weet niet heel begrijpelijk dat is dat niet wil vertellen zegt Lucas. Ja heeft het wel vertel maar als ik vertel dat jij de persoon bent wie ze leuk vind weet ik niet of onze vriendschap nog stand houd bedenk ik bij mezelf.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen