tamdamdam

``oké, ik ga'', zeg ik. ik loop de winkel in en kijk om me heen, ik zie geen alarmdingen. ik loop naar de oorbellen toe en stop ze zonder dat iemand het zie in mijn tas. ik loop de winkel uit en loop naar mijn vrienden, ik loop samen met ze weg en laat zze de oorbellen zien, dan zie ik Sasha ze loopt alleen door de stad en loopt de intertois in. ``kijk die baby ze gaat naar een speelgoed winkel''. iedereen begint hard te lachen ze kijken me aan en ik lag snel mee. ik zie dat Sasha naar me kijkt en huilend weg rent. ik kijk haar na en zeg tegen de andere dat ik naar mijn vriendje moet en ga weg. ik fiets zo hart ik kan naar Sasha 's huis, als ik haar fiets niet zie staan fiets ik door naar huis. ik ren naar mijn kamer en probeer haar opnieuw te bellen, maar ze neemt niet op. als ik die avond in bed lig hoor ik de telefoon gaan, wie belt er nou om 2 uur 's avonds. ik hoor mijn moeder praten en de trap op komen. ze loopt mijn kamer binnen en kijkt me aan. ``weet jij waar Sasha is ze is vandaag niet thuis gekomen. ik spring op en roep dat ik het niet weet. ik ren naar buiten en fiets de hele buurt door, dit is mijn schuld door mij is ze weg. ze is toch niet...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen